B&B vol liefde #2

Soms moet je jezelf blijkbaar op tv zien om te weten dat zo’n staartje toch niet zo sexy is als je denkt.

16 likes

wat een ongekende topper

7 likes

Ik vind Suus echt een leuk mens en zou haar graag als collega hebben, jammer dat ze zo’n saai kutberoep heeft. Esther ben ik ook wel geinig gaan vinden maar wel echt doorzichtig dat ze ineens uit zichzelf opstapte ivm gebrek aan tijd (maar daarbij de deur nog wel openhouden) zodat RJ haar niet zou afwijzen.

Anja en Peter zie ik nog wel gebeuren (die bijnaam van haar ga ik echt niet aannemen), Arno en flippie ook wel maar verder blijft iedereen alleen. Mirjam vond die Sjoerd vooral verfrissend normaal denk ik. En ik hoop dat ze Ras goed betaalt voor zijn job als stand-in boyfriend. Verder houdt Mike Noor echt ziekelijk aan het lijntje en hoop ik dat zij dat lijntje snel doorknipt :wave:

16 likes

Mis ik iets of is de ‘uitslag’ van dit seizoen goed geheim gehouden? Vorig seizoen was er voor de reünie al zo veel bekend en werden mensen samen gespot. Of boeit het dit seizoen niemand meer, kan ook natuurlijk :joy:

10 likes

:roll_eyes:

5 likes

Wat nobel van ze :joy:

4 likes

Ik bedacht gister ineens dat Albert en Joyce zo in zo’n tlc programma kunnen over adult babies. Allebei in een ledikantje met speen.

15 likes

Nee hoor, die doen sowieso aan puppy play (Google :innocent:)

Trouwens bijzondere verhalen gehoord over malgosia bij Podimo at the Park. Iemand geweest?

2 likes

Dat kan iedereen wel bedenken. Vind het irritant van ze.

4 likes

Ze was er zelf toch? Dus die verhalen heeft ze dan zelf verteld?

3 likes

Ik las ergens dat Malgosia hem naar de kapper en naar de tandarts had gestuurd voordat ze met hem zou daten. Vond ik wel savage, maar is dus niet waar? :frowning:

4 likes

Die jongen lijkt net 16

7 likes

Waarom is Joshua zo aandachtsgeil mijn god wat aanstellerig deze partner reveal

7 likes

Wat voor verhalen?

2 likes

Malgosia en Joyce hebben met elkaar getongd in bad

6 likes

Hoe jong is hij?? Jouw naam komt trouwens in beeld als je de reel opent

6 likes

Dit idd :joy:

1 like

Oh thanks, kan tegenwoordig niets meer linken zonder dat dat gebeurd geloof ik?

Voor context: op insta van Boulevard staat een filmpje waarin Joshua zijn nieuwe 12 jarige lover voorstelt die binnen een week met ‘m is gaan samenwonen

3 likes

Och nee :roll_eyes:

2 likes

Dit zit er oprecht niet ver vandaan denk ik

3 likes