B&B vol liefde #2

Ik bedacht gister ineens dat Albert en Joyce zo in zo’n tlc programma kunnen over adult babies. Allebei in een ledikantje met speen.

15 likes

Nee hoor, die doen sowieso aan puppy play (Google :innocent:)

Trouwens bijzondere verhalen gehoord over malgosia bij Podimo at the Park. Iemand geweest?

2 likes

Dat kan iedereen wel bedenken. Vind het irritant van ze.

4 likes

Ze was er zelf toch? Dus die verhalen heeft ze dan zelf verteld?

3 likes

Ik las ergens dat Malgosia hem naar de kapper en naar de tandarts had gestuurd voordat ze met hem zou daten. Vond ik wel savage, maar is dus niet waar? :frowning:

4 likes

Die jongen lijkt net 16

7 likes

Waarom is Joshua zo aandachtsgeil mijn god wat aanstellerig deze partner reveal

7 likes

Wat voor verhalen?

2 likes

Malgosia en Joyce hebben met elkaar getongd in bad

6 likes

Hoe jong is hij?? Jouw naam komt trouwens in beeld als je de reel opent

6 likes

Dit idd :joy:

1 like

Oh thanks, kan tegenwoordig niets meer linken zonder dat dat gebeurd geloof ik?

Voor context: op insta van Boulevard staat een filmpje waarin Joshua zijn nieuwe 12 jarige lover voorstelt die binnen een week met ‘m is gaan samenwonen

3 likes

Och nee :roll_eyes:

2 likes

Dit zit er oprecht niet ver vandaan denk ik

3 likes

Jaa volgens mij scheelt het minimaal 15 jaar. Sta er op de een of andere manier niet van te kijken bij hem.

5 likes

Wat een gruwel is hij toch. Hoop dat die jongen snel inziet dat hij hard moet wegrennen

6 likes

Ben nu aan het bij kijken en wat is die laatste vrouw van RJ oranje hè? Valt nog eens extra op met dat wit blonde haar.

En wat een rare move ook van RJ. Opeens dat riviertje oversteken en dan totaaaal beledigd zijn dat de vrouwen hem niet volgen en zogenaamd niets doen met zijn enthousiasme maar hun eigen plan trekken. Ja tjonge een vrouw zou maar eens een eigen plan trekken hoor. Het eigen plan: tegenover hem staan en vragen hoe hij is overgestoken. :roll_eyes::roll_eyes:

11 likes

Ik moest hierbij denken aan hoe het is als je je lievelingsliedje aan iemand laat horen maar die luistert naar jouw smaak niet goed genoeg, begint er doorheen te praten, reageert niet op de kippenvelmomenten, etc. Ik kreeg de indruk dat het zo een beetje voor RJ was, dat hij Schotland aan het showen was maar het niet ineens het lievelingsland van de dames was, dat ze niet genoeg opletten, in de auto al niet, dat ze zich met elkaar bezighielden en aan het kletsen waren, een eigen plan trokken. Ik vond hem heel kinderachtig overkomen maar ergens snapte ik het dus ook wel weer.

11 likes

Ik snap wel wat je hier omschrijft ga gevoelsniveau, maar die vrouwen waren toch juist aan het genieten? Ze zeiden bij de bunker/hut aan 1 stuk door hoe mooi het daar wel niet was. Die ene chick was zelfs steeds continu water uit de rivier aan het drinken. Ze waren zeer zeker aan het genieten & zeer zeker Schotland aan het waarderen op dat moment. Maar niet exact in de maat zoals RJ dat wilde

5 likes

Dat is precies het verschil tussen met grote ogen ‘WAUW wat een waanzinnig lied dit, zet het nog eens op’ en een vrolijk knikkend ‘ja dit is een leuk liedje inderdaad!’

2 likes