Ik zit nu in mijn laatste jaar als dertiger en ik kan er niet bij dat je in je hoofd gewoon blijft steken op een jaar of 26.
Mijn ouders van in de 60 zeggen altijd dat ze zich nog 18 voelen, dus het kan wel
Ja, de mijne ook. Kon ik me toen ik echt jong was weinig bij voorstellen maar nu wel
Ben naar Xqlusive Holland geweest en het besef dat dit niks meer voor mij is bewijst zich door echt overal (spier)pijn te hebben, en ik denk dat ik 3 dagen bij moet komen. Dat was wel anders toen ik 20 was.
Ik was gisteren op een feestje dat 16+ bleek, waardoor we op een soort schoolfeestje terecht waren gekomen met kinderen die voor het eerst drugs ontdekten. Vervolgens werd ik (op een heel kinderachtige manier; de vriendjes duwden hem oa naar mij toe enzo) versierd door een jongetje van max 18. Ik ben 33 . Wel goed voor m’n ego hoor, maar toen besefte ik me dat ik echt te oud ben voor dit soort dingen (en geef me gewoon een knappe 40er aub).
Ik schrok ook van @Zemraluani bericht vorige week
Ik besefte echt opeens van holy fuck ik ben half op weg naar 40??? Whut?!
En ik snap er niks van want 30 worden was al shocking. Ik heb toen met een vriendin een lijstje gemaakt wat we voor ons 40e gedaan willen hebben en nu zijn we al halverwege? Geen idee waar dat lijstje is trouwens en wat er op stond. Ik denk dat haar partner het toen opschreef maar die relatie heeft de 40 in ieder geval niet gehaald
Zo herkenbaar dit allemaal. Als men soms naar mijn leeftijd vraagt en ik zeg 32, dan denk ik ook dat ze me toch niet geloven. Extra pijnlijk; als ze gaan gokken, en in de goede richting zitten. Schat me gewoon 25 ja!
Haha ik wil echt iemands leeftijd niet meer raden!
Ik heb dus een heel vervelende collega die net zo oud als ik blijkt te zijn (ik dacht dat hij een stuk ouder was). En hij zei laatst ‘wij hebben dezelfde leeftijd toch?’ Merkte dat ik het van hem helemaal niet trok . Ik ben een jong bloempje ja en zit niet in jouw categorie!!!
Dat heb ik ook echt vaak, sommige mensen van mijn leeftijd zijn al zo oud/gezapig, en dan vind ik het zo ontzettend raar dat ik ongeveer dezelfde leeftijd heb
Ik was net naar een soort van attractiepark (sprookjes wonderland) en ineens waren de meeste ouders mijn leeftijd??? Ik snap wel dat 30 geen gekke leeftijd is om kinderen te hebben, maar het was echt een realisatie momentje haha
Nou dit! Die collega van mij is een boomer in het lichaam van een 37 jarige.
Bluggh ik haat het ook al het over leeftijd gaat en mensen zeggen “raad maar”. Ik zeg dan gewoon nee, want zo boeiend is het niet. Of ik doe het wel en schat ze extra oud in. Petty I know, maar ik vind het zo kinderachtig om te moeten raden naar leeftijd😤
Ik heb over 2 weken een feestje en ik overweeg echt om redbull te drinken om niet in te storten om 00.30 uur. Ik drink geen koffie of energydrank, dus die ene keer per jaar dat ik het doe slaat het wel in
Zoiets had ik op werk, toen ik nog op de groep werkte in de kinderopvang. Toen ik ooit begon waren de ouders allemaal stuk ouder dan ik en toen ik stopte op de groep waren de meeste ouders ‘‘ineens’’ van mijn leeftijd of zelfs jonger. Was ook zo een realisatie momentje, haha.
Oh bij mensen die zeggen ‘raad maar’ denk ik altijd die hebben dan het idee dat je 25 gaat zeggen ofzo, dan kan ik ook lief met de ogen knipperen en zeggen 60
Dit heb ik ook op werk. Tien jaar geleden waren de ouders waar ik kwam in de 30 en nu komen ze uit hetzelfde geboortejaar. Maar ik voel me nog 25 en word heel vaak nog zo oud ingeschat.
Ik heb ook gewoon besloten dat feestjes zoals afgelopen zaterdag niks voor mij zijn. Allesssss doet me gewoon pijn. Spierpijn van top tot teen om nog maar te zwijgen over hoe brak ik de hele dag geweest ben. ‘Vroeger’ kon ik het naar mijn idee toch beter aan. En ik heb niet eens gedronken en de hele dag was mijn maag zwaar over de zeik.
Dus, deze oma blijft voortaan lekker thuis. De groeten.
Ja precies, het zijn altijd dezelfde mensen die over het algemeen jonger worden geschat, die dit doen. En daar dan zo aanstellerig over doen, daarom schat ik ze ook extra oud in🫣
Ik heb dus een collega van 43, die wordt vaak jonger geschat. Hij deed dit dus, toen zei ik ooh 45 ofzo en toen was hij ook over de zeik daarvan😂 fair enough, ik schatte hem dus expres extra oud in dus hij zag er wel 38 ofzo uit.
De overweging gaat toch niet per se over drinken, maar over een oppepper nemen (in vloeistofvorm nu) omdat je nu al weet dat je het anders niet gaat redden.