B&B vol liefde (Deel 1)

Nu klink je echt als menig moeder van 65. ‘Rechtop staan en buik inhouden’

18 likes

Heb je de laatste ep gezien? Want bij dat vuur maken stond ze in letterlijk in een romper als een uit de kluiten gewassen kleuter naast een man van 30. Het oogde echt heel raar.

8 likes

Ja maar ik denk dat dat gewoon heel CHILL staat

27 likes

Sick

15 likes

Hij lijkt leeftijdsvoorkeur op zn naamgenoot die regelmatig voorbijkomt in het influencertopic.
En 21 en 31 vind ik echt raar.

9 likes

Ik ben wat jonger dan die vrouw van 35 maar moet er ook niet aan denken om dan met iemand van 21 te “strijden” om een man van 31😭

Toen die vrouw aankwam was Suus ook van “goh, heb je wel eens een relatie gehad?” En meer zulke vragen waarvan je denkt zou ze doorhebben dat ze tegen iemand halverwege richting de 40 praat haha :joy:

31 likes

Ik vind trouwens die meid/vrouw van 35 dan weer 10 keer volwassener overkomen dan dat bram is. Vind dat ook niet echt een match. Andersom met 21 ook niet trouwens

24 likes

Petri heeft bij alles wat ze zegt zo’n sarcastisch toontje waardoor ik nooit helemaal zeker weet of ze nou serieus is of niet haha. Vind haar wel een leuk mens maar ze moet niet steeds zo de sfeer benoemen want dan is het meteen weer weg ZO HEE NOU DAT IS WEL ROMANTISCH SAMEN BIJ DAT HAARDVUUR

@Snork Bram :sweat_smile:

23 likes

Kut ja :joy:

2 likes

Nooo ik deed Paul per ongeluk bij punchable. Love Paul.

2 likes

Je kan je stem verwijderen

3 likes

Haha ja uit zenuwachtigheid denk ik?

2 likes

Ik had het van tevoren niet verwacht, want ik ben totaal niet spiritueel, maar ik vind Babette een leuke meid. Denk dat ze ook een goede vriendin is. Ik zou heel zenuwachtig worden van drukke Debbie om me heen, ondanks dat ik haar wel een leuke vrouw vind.

19 likes

Ben helemaal gelukkig om Debbie en Paul

3 likes
Samenvatting

Ze wensten elkaar goedemorgen, Debbie vertelde dat ze met Han ging praten. En ze zei ‘dikke kus’

8 likes

Ja ik zei ook al: zij zegt alles op een manier waardoor je denkt dat ze boos is maar dan bedoelt ze het gewoon echt leuk

4 likes

Oei, kan me voorstellen dat dit wel heel dichtbij komt voor je nu

2 likes

Jaa en mn vrienden noemen mij ook suus en ik ben ook irritant.
Trouwens ik denk dat die suus wss gewoon suzanne heet maar zich dan opgegeven heeft als suus. Lame.

6 likes

De enige match voor Bram is een schaap. Ik kan die lach echt niet meer aan.

26 likes

die nieuwe bij leendert… waar halen ze die types vandaan joh.

8 likes