Oscar
Tigo
Yves
Adam
Haha love deze analyse.
Maar idd: Lotta noemen we vaak Lot en voor Otto valt niet echt een andere afkorting te verzinnen ![]()
Ik herken overigens je struggle. Ik ben nu ook in verwachting van onze derde, dus we zitten ook al te stoeien met namen. Ondanks dat het niet ‘moet’ vind ik het toch wel mooi als de namen enigszins bij elkaar passen.
Oscar
Zef
Alex
Odin
Ravi
Brent
Moos
Filip/ Philip
Freddy
Ik vind Lotta, Abe en Ted ook leuk.
Of Siem. Of Syb.
Ik ben zwanger van een tweeling, twee meisjes. Voor het ene meisje hebben we al een naam met twee lettergrepen en we willen voor de tweede graag een korte, stoere, “Nederlandse” naam erbij van één lettergreep. Nu hebben we al heeeeel veel voordehandliggende voorbij laten komen (denk aan Aaf, Loes, Saar, Pip etc), maar misschien willen jullie wel meedenken? ![]()
We zijn dus niet zo van de Liv / Mae achtige namen.
Een vriendin van mij heeft haar dochtertje Wies genoemd, vind ik ook leuk!
Pien
Sep, Job, Wout, Ties, Siem
@mijnerzijds ik ken ook een kindje dat Wies heet. Andere ideeën: Fien, Luce, Jet, Pleun, Sam.
Kaat, Eef, Wies, Lot, Keet, Jip, Suus, Juul
Saar, Suus, Jet, Lot, Fien, Noor, Sam, Juul, Tess,
Avan!
Leuk! Ik zocht destijds in dezelfde hoek.
@Ludo en @Fishing noemen leuke namen, maar wellicht ook deze: Mies, Luus, Kaat, Pleun, Lies, Meis of Puck
Jet en Juul zijn hondennamen in de familie, de dochter van m’n bestie heet Sammie, mijn nichtjes heten Evi Saar, Pippa en Tes + ik heb ook een Puck, Jip en Noor in mijn vriendenkring! Haha! Zooo lastig.
Wies, Pien, Pleun, Kaat, Lot, Keet, Suus, Fien, Luus, Lies & Meis gaan op de ideeën lijst!
Lynn, Sien, Ann, Floor, Bo, Roos
Loek, Lot, Puck, Piek, Pien, Fien, Ief, Rixt, Leen
Soof, Roos, Jet, Cato (al is dat wel twee lettergrepen), Eef, Juul maar dan uitspreken als Sjuul. Britt. Lies. Nouk.
Ik moet meteen aan Jet en Fien denken
Kai, Noes, Rue, Sue/Soe, Bo, Lis, Fie, Vief, Tes, Moos
Fiep!