Babynameninspiratie #2

Ik moet meteen aan Jet en Fien denken

2 likes

Kai, Noes, Rue, Sue/Soe, Bo, Lis, Fie, Vief, Tes, Moos

4 likes

Fiep!

4 likes

Ik vind Sue heel leuk. Niet heel Nederlands natuurlijk, maar omdat je zei ‘Nederlands’ neem ik aan goed uit te spreken?

3 likes

Juun

2 likes

Luz
Yv
Meis
Liz
Kat
Cat

6 likes

Heb je dan nu al bepaald welk meisje welke naam krijgt of doe je dat als ze geboren zijn? En hoe bepaal je dat dan? Op volgorde of uiterlijke kenmerken? Rare vraag misschien maar ben nieuwsgierig. :disguised_face:

9 likes

Haha je bent niet de enige die zich dit afvraagt hoor! Je weet bij een tweeling sowieso welke er eerst komt (baby A ligt het dichtst bij de uitgang), bij ons is er eentje wat kleiner dan de ander waardoor een bepaalde naam daar voor ons gevoel beter bij past en ja, beetje een gevoel dat je hebt bij de ene of de andere baby?

Maar misschien kom ik hier na m’n bevalling wel op terug hoor hahaha

9 likes

De mensen die ik ken die een tweeling hebben die hebben inderdaad al van te voren baby A een bepaalde naam gegeven en baby B ook, maar had laatst ook online gelezen dat ze ouders pas besloten toen de baby’s waren geboren

3 likes

Ruth?

3 likes
  • Mare
  • Anna
  • Merle

0 stemmers

2 likes

Ik kwam laatst Doryne tegen en vond hem erg mooi.

4 likes

Merle is een specifiek patroon/kleur in een hondenvacht, dat was mijn eerste associatie.

5 likes

Ik vind Mare een hele mooie naam, maar toch kan ik het niet los zien van ‘oh lekker gekookt schat mare volgende keer de pasta langer koken.’

12 likes

Vind Dorine mooier staan. Vind het met een y zo gemaakt speciaal.

24 likes

Ik vind die y juist mooi.

Maar impopulair dus

2 likes

Ja das echt een klassieke naam in pauperstijl maken :joy: sorry maar iedereen wilt tegenwoordig allemaal unieke schrijfwijzes en andere manieren, streepjes, samenvoegingen.

19 likes

Ik denk vooral aan
IMG_2092

7 likes

Grappige is dat deze vrouw 80 is haha.

3 likes

Als je neerzet Doryne zou ik het uitspreken als doreine