Ik vind deze namen ook allemaal heel leuk en ik heb zelf een Bodi, misschien vind je dat ook nog leuk. Tobi, Otis en Odin hebben wij ook overwogen.
Ze reageerde niet op jou he, met de jongenssuggesties.
Ik zie het nu idd⌠![]()
Vik vonden wij ook erg leuk! Nog een paar opties misschien: Jur, Tijn, Lou, Fedde, Casper, Cas, Abe, Ole, Ode
Abel, Ted of Moos?
Robin?
Charlie?
Ik heb geen tips maar ik vond het lastig om een naam te vinden die in beide talen hetzelfde worden uitgesproken, en ik dacht dat het lastig zou zijn voor mân kinderen maar dat is eigenlijk niet zo. Bij hun namen verandert echt de klinker van klank, maar ik vind dat er ook veel namen zijn die gewoon anders klinken in het Nederlands (Morris bijvoorbeeld). Maar ze zijn er gewoon aan gewend, dus ik zou daar niet te veel op focussen als je een naam zoekt. Robin zoals hierboven genoemd vind ik bijvoorbeeld ook heel anders klinken, maar alsnog leuk.
Bobbie
Senna?
Een collega van mij heeft een dochter met die naam, het zusje heet Linn. Klinkt altijd wel goed samen vind ik
Alex, Jessie, Taylor
Teddy, Jamie of Scott/Scottie?
Lou of Bowie?
Weten jullie al wel wat het wordt of is het een verassing en wil je gewoon 1 naam ongeacht wat het wordt?
Sacha ![]()
Roan, Sam, Jamie, Noa, Taylor, Sky, Morgan, Quinn, Jules, Dani
Sam
Ik zie net op insta geboorteaankonding van een meisje: Ysabèlla
.
Zoân mooie klassieke naam die verpest wordt om maar âorigineelâ te zijn en die è is ook weer lekker overbodig. Alsof het anders Beela wordt ipv Bella ![]()
hadden ze er Ysabèla van moeten maken, nog erger ![]()
bwaaah het is zo lastig een jongensnaam te kiezen
- Lou
- Abel
- Moos
0 stemmers
Heb op Abel gestemd maar ik vind ze alle drie leuk. Voor mijn gevoel is Lou wel het meest modegevoelig