Heeft er niks mee te maken maar wat sneu voor die man! Hij krijgt er niks meer van mee maar zo’n vriendelijke man!
Wij zijn opzoek naar inspiratie voor een unieke meisjesnaam voor onze dochter. Met uniek bedoelen we dan vooral een naam die je niet vaak hoort, maar liever geen geknutselde namen met meerdere leestekens
.
Het liefst een naam die internationaal ook te gebruiken is.
Namen die het niet worden, maar wij wel mooi vinden:
Lima, Nour, Rosie, Jules, Hazel.
Ik vind Mint(e) een hele leuke naam!
Alina of Aline
Anaïs misschien?
Pippa, Milly, Jolie, June
Leuke namen die het niet worden, stonden ook paar van op mijn lijstje, dus wie weet is dit was: Ava, Stine, Quinn, Kes, Doris, Abby, Lois
Willa of Insa
Ruby en Tessel stonden hoog op mijn meisjesnamenlijstje.
Bedankt voor jullie hulp!
Ik zie er wat mooie namen tussen staan. Vanavond maar eens kijken of mijn vriend net zo enthousiast is.
Hierboven zie ik iemand ‘Nijn’ suggereren. Doet me denken aan dat ik een keer de naam Nin hoorde voor een meisje. Echt, love it, maar mijn man vond het een mwoah dus hier is -ie het niet geworden.
Namen die wij overwogen waren Indie, Rina, Lucy, Ila, Ike, Wieke, Rinde, Ylva, Nia
Jula?
Zo gaan mensen irl er ook over denken hoor, is vast een voorproefje.
Komop fucking NIJN, Ylva klinkt als een ziekte, Louve is alsof de ouders bíjna de naam van het museum konden bedenken maar niet helemaal. Insa ???
Het is wel een mens hè, niet een eeuwige baby die later denkt nou mama wat fijn dat je me fucking NIJN hebt genoemd.
Zijn er echt mensen die hun kind Nijn noemen? ![]()
Ylva is een op zich wel gewoon een Scandinavische naam maar Nijn en Louve vind ik ook discutabele keuzes.
Ik snap wel dat je wil gaan voor een naam die niet zo vaak voorkomt maar ik zou dan alsnog wel gaan voor een bestaande naam.
Fenne, Jildou, Quirine, Ava, Bette, Mabel, Inez, Olga, Gwen, Fieke, Ivy, Leah, Savannah, Aurélie
Insa is overigens een noord Duitse naam. Ik zal even doorgeven dat het niet jouw smaak is aan heel Duitsland.
Ik proest het echt uit door deze comment.
Ik ken een kind dat een variatie op Ylva heet en ik weet nu precies waarom ik het geen mooie naam vind haha