Haha aan wie ga je dat doorgeven dan en je kan toch zelf ook wel bedenken dat voor een niet Noord Duitse iemand de naam Insa behoorlijk Insa(ne) is?
En thanks u stem der rede @Zemraluani
Haha aan wie ga je dat doorgeven dan en je kan toch zelf ook wel bedenken dat voor een niet Noord Duitse iemand de naam Insa behoorlijk Insa(ne) is?
En thanks u stem der rede @Zemraluani
Ben Ylva in mijn 10+ jaar in het onderwijs echt al meermaals tegengekomen. Vind het zelf ook een mooie naam, nooit gekke opmerkingen over gehoord.
Rune, Isolde
Ach, iemand heeft ook ooit bedacht dat Godelieve, IJsbrand, Grietje of Adelheid namen zijn. Boeiend. Het wordt vanzelf normaal
Ilsa ? ilsa dus
Wat is voor jullie de allermooiste jongensnaam die je ooooit hebt gehoord? Dus even los van dat je ex, neefje of baas zo heet, hoe zou jij je denkbeeldige zoon noemen?
Ik was na 2 meiden er van overtuigd dat het weer een meisje (en dan dus Doris) zou worden, maar eh… het is dus toch echt een jongetje haha! Nu weet ik echt niet waar te beginnen.
Odilon
Dan doe je Dorus haha.
Ik ken een jongen die Doris heet!
Mijn dochter zou Oscar geheten hebben, vind ik nog steeds een erg mooie naam.
Leander
Is hier gevetoot.
Dorus is super leuk voor een jongen!
Als ik ooit nog een zoon krijg dan noem ik hem Sasha! Ik houd zelf van unisex namen (Doris/Dorus vind ik ook geweldig
)
Otis!
Ook Micha en Levi zijn hier helaas weggestemd.
Jonas, Roan, Astor (ik houd van a en o klanken)
Gefeliciteerd met je zwangerschap, jongens zijn te gek!
Elias, Ischa, Ezra, Dorian, Reza, Jonas, Abel, Olaf, Salomon
Ik vind Zayn en Xavi nog steeds super leuk maar wordt in het Nederlands zo kut uitgesproksn haha.
Dan doet Zayn me denken aan eczeem en dat krijg ik niet uit mn hoofd!!
Doris voor een jongen vind ik zo leuk!
Ik ken ook een Dorus, vind het een leuke naam! Mijn lievelings naam is Abel.
Ischa en Senne ![]()
Nolan, Otis, Olaf, Stan of Thijmen.