Fien, Loek, Saar, Pien, Lot, Eef, Lia, Lotte, Femke, Wies
Juul vind ik leuk erbij!
Suus, Eefje, Kaat, Lot, Juul, Josje
Ida natuurlijk!
Of: lot, lotte
Oh zie hierboven Wies ![]()
Loes!
Maud
Roos
Sam
Benthe
Diede
Ella
Floor
Isa
Lena
Lotte
Nina/Nine
Tess
Soof
Ik ken een Pim & Bo (wel misschien gedoe met beau/bo)
Jet
Pim & Merel
Ja, die staat ook hoog op ons lijstje, samen met Isa, Maud (maar staat in top 20), Meike, Fien(e).
Heel veel namen die wij daarnaast leuk vinden en door sommigen ook genoemd worden zijn in onze naaste omgeving al gegeven helaas
Eef
Die
Aaf
Marie
Sien
![]()
In het engels en in het nederlands een beetje gek haha.
Ik vroeg me dit af. Want ik zie de naam esmee hier wel eens voorbij komen. Een vriendin van mij heeft een oudere nicht met de naam esmee en ze zei altijd ESmee. Dus met de toon op es. Ik heb zelf een nichtje die ook esmee heet en mn tante heeft me in het begin regelmatig gecorrigeerd. Dat het esMEE is.
Zeg jij esmee eerder met de toon op es, of op mee?
- ESmee
- EsMEE
0 stemmers
Ook grappig dat ik zo vaak fien voorbij zie komen. Zo heet mn oudste tante van bijna 80 haha. Dus ik kan het niet anders zien als een oude vrouwen naam en sien zo heette me oma lol.
Standaard esMEE maar ik ken ook iemand via via die ESmee heet en moet heel hard m’n best doen om dat goed uit te spreken dan waardoor het altijd een beetje agressief m’n mond uitkomt
Ik vind persoonlijk esMEE ook veel mooier. Maar die ESmee daar gingen wij ook mee om dus dat was de ESmee die ik toen als enige persoonlijk kende. Maar esMEE klinkt veel beter. Nu kan ik het andersom juist niet meer direct goed zeggen lol.
Haha, ik ben ook echt een sucker voor omanamen. Love Trui en Zus. Maarja he, dat wil je ze ook niet aandoen he.
Haha naja dat vind ik nog een stapje verder. Al lijkt me Sien ook heel onhandig als naam? Maar ik zeg altijd tante Fien, en dan denk ik niet aan een kind nee. Het is opzich wel een lieve naam. Je had vroeger toch ot en sien? Nou wie weet wordt Ot ook weer hip.
De andere kant van de familie heeft allemaal hele lange namen en daar heb ik ook weinig mee. Mariana, isabella blabla. Maar ik zag hier ook “die”. Je kind heet “die”? Of is dat fries?!
Stomme autocorrect. Fie was het idee!