Ohh! ![]()
Ik moet nu opeens denken aan die post in dit topic over accent aigu en dat iemand vroeg of dat een Belgische naam was ![]()
Ik ken er twee, de ƩƩn gebruikt de ene klemtoon de ander deansere, is wel echt een andere naam zo
Fien en Philip staan allebei heeeel hoog op mn lijstje voor een tweede. Prachtige namen!
Hahaha mijn zoon had dan ābouillonā of āolifantā geheten ![]()
Wij zijn op zoek naar een jongensnaam. De vorige keer stond Gijs bovenaan, maar werd het een meisje. We zijn an sich enthousiast maar misschien is er nog wat leukers te vinden.
Mijn dochter heet Janne en onze achternaam vraagt wel iets āHollandsā.
Wie heeft er nog andere leuke ideeƫn? ![]()
Ik denk aan Mats for some reason
Janne en Mats
Janne en Rein
Janne en Luuk
Janne en Faas
Janne en Oscar
Janne en Mees
Pim!
Teun
Freek
Pepijn
Kamiel/Camiel
Stijn?
Mik
Guus
Boris
Teun, Guus, Loek, Ot, Boris, Fedde, Sam
Ik moest een beetje lachen want ik vind dus nooit jongensnamen leuk. En ja dat hoeft ook niet want geen kinderwens nu. Maar mn vriend zei āJackā. En ik dacht, je kan een klein babyātje toch geen jack noemen? Terwijl er zijn natuurlijk zoveel mensen in de wereld met de naam jack en die zijn ook ooit een baby geweest haha. Ik vind chris bijvoorbeeld dan wel oke maar dat vind ik ook alleen een naam voor iemand van 30+ lol.
Als iemand Jim heet in Nederland, hoe verwacht je dan dat mensen het uitspreken?
- Als Djim (engels)
- Als Jim (nederlanders
0 stemmers
Abe
Joep, Guus, Abel, Hidde, Pim, Sten, Job of Joppe, Jelte, Loek, Joes, Siebe/Sibbe
Thijs?
Ik vind namen als Felice / Feline / Felie / Philou leuk, nog ideeen in deze trant?
Fenne/ Fenna
Fien/Fiene