Babynameninspiratie #2

Ohh! :sweat_smile:

2 likes

Ik moet nu opeens denken aan die post in dit topic over accent aigu en dat iemand vroeg of dat een Belgische naam was :joy:

2 likes

Ik ken er twee, de ƩƩn gebruikt de ene klemtoon de ander deansere, is wel echt een andere naam zo

3 likes

Fien en Philip staan allebei heeeel hoog op mn lijstje voor een tweede. Prachtige namen!

7 likes

Hahaha mijn zoon had dan ā€œbouillonā€ of ā€œolifantā€ geheten :joy:

3 likes

Wij zijn op zoek naar een jongensnaam. De vorige keer stond Gijs bovenaan, maar werd het een meisje. We zijn an sich enthousiast maar misschien is er nog wat leukers te vinden.
Mijn dochter heet Janne en onze achternaam vraagt wel iets ā€˜Hollands’.
Wie heeft er nog andere leuke ideeƫn? :slight_smile:

2 likes

Ik denk aan Mats for some reason
Janne en Mats
Janne en Rein
Janne en Luuk
Janne en Faas
Janne en Oscar
Janne en Mees

3 likes

Pim!

5 likes

Teun
Freek
Pepijn
Kamiel/Camiel

2 likes

Stijn?

3 likes

Mik
Guus
Boris

1 like

Teun, Guus, Loek, Ot, Boris, Fedde, Sam

2 likes

Ik moest een beetje lachen want ik vind dus nooit jongensnamen leuk. En ja dat hoeft ook niet want geen kinderwens nu. Maar mn vriend zei ā€œJackā€. En ik dacht, je kan een klein baby’tje toch geen jack noemen? Terwijl er zijn natuurlijk zoveel mensen in de wereld met de naam jack en die zijn ook ooit een baby geweest haha. Ik vind chris bijvoorbeeld dan wel oke maar dat vind ik ook alleen een naam voor iemand van 30+ lol.

Als iemand Jim heet in Nederland, hoe verwacht je dan dat mensen het uitspreken?

• Als Djim (engels)
  • Als Jim (nederlanders

0 stemmers

1 like

Abe

Joep, Guus, Abel, Hidde, Pim, Sten, Job of Joppe, Jelte, Loek, Joes, Siebe/Sibbe

3 likes

Thijs?

3 likes

Ik bedacht Tibbe nog! Zoet :smiling_face_with_three_hearts:
@growcookeatrepeat

7 likes

Ik vind namen als Felice / Feline / Felie / Philou leuk, nog ideeen in deze trant?

2 likes

Fenne/ Fenna

3 likes

Fien/Fiene

5 likes