Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Vind het op zich wel een mooie naam, maar hij is best ingetogen.
nee ik vind het juist een lieve naam! ook wel vrolijk
misschien heb je een associatie met het woord tobben ofzo haha
Waarschijnlijk heb je er al aan gedacht maar is Tobi of Tobias dan niet iets? V
Ja tobben denk ik inderdaad ook. Heb die associatie zelf helemaal niet, vind het een schattige naam! Ken ook een Tobin, is misschien ook nog een optie.
Ik heb idd de tobben associatie
daarom heb ik hem in eerste instantie ook van mn lijstje afgehaald maar ik kom gewoon geen enkele andere naam tegen die ik leuk vind. De Tobi, Tobias, Tobin varianten vind ik allemaal net niet. De e op het eind maakt het ook zacht en daardoor misschien juist ook stoer, en ik zie de naam ook goed voor me bij een volwassen man, maar dat tobben gevoel blijft toch hangen ![]()
Blij iig te lezen dat jullie dat niet hebben!!
En Tibbe?
Ik vind het niet perse neerslachtig, maar snap je wel. Vind Joppe qua naam er wel op lijken en iets vrolijker? Misschien net die Puh ipv Buh klank?
En Kobe?
Dank voor het meedenken! Kobe is ook wel een kanshebber, de andere namen niet helaas
Tieme ?
Tommer!
Pardon
Wij hebben gehoord dat we een dochter krijgen en zijn nu aan het zoeken naar een naam. Onze dochter heet Lily.
Dit staat op ons lijstje
Mila (twijfel over de combi)
Isa of Isabel
Jackie (was onze nummer 2 voor onze eerste dochter)
Olivia (maar is m’n vriend niet zeker van)
Hebben jullie nog goede suggesties?
Emma
Vind ik leuk staan bij de naam van je oudste!
Jackie is zo leuk!
Sue
Mara
Rosie!
Ok hmm miss wordt het dan wel beetje te veel Lily/rosie
Kate
Hannah
Bobbie
Nola
Robin
Guusje
Fenna
Yara
Tibe?
Tommer is een jongensnaam. Ook met een T zoals Tobe en het klinkt best vrolijk toch? Maar snap dat het gek klinkt als je de naam nooit eerder hebt gehoord.
Ja vind ik ook! Helaas is er al een Emma in de familie.
@Lady_Mary ja stond eerst ook op het lijstje maar precies daarom niet meer haha