Lily en Jackie vind ik eeeeenig samen
@Wiseguy waar komt de naam vandaan? Ik werk in de babywereld maar deze naam echt nog nooit gehoord. Ik vind het in NL beetje klinken als “Dommer”…
Lily en Jackie vind ik eeeeenig samen
@Wiseguy waar komt de naam vandaan? Ik werk in de babywereld maar deze naam echt nog nooit gehoord. Ik vind het in NL beetje klinken als “Dommer”…
Ik ken wel een Tomer.
Ik vind Kobe ook leuk!
Ella of Anna vind ik ook leuk erbij!
Ik vind Lily en Mila juist een heel erg kloppende combinatie! ![]()
En anders zegt mijn gevoel een 1-lettergreep naam erbij. Mae of Faye ofzo.
Ik vind Lily en Isa ook heel leuk klinken samen.
Ja wel hè! Oh zo lastig, dit gaat nog een moeilijke keus worden haha
Ik vind dat de li van Lily in olivia terugkomt heeel leuk
Ik vind Abe ook een beetje die ‘stijl’
(Tobe/sober misschien wat vergezocht maar beetje die klank haha)
Ik vind ook Lily & Sue heel leuk
Jackie van jouw lijstje ook.
Verder Ruby, Sade, June
Lily en Sue is geweldig
Ik weet niet of ik dit nu positief of negatief moet lezen haha, sober vind ik nou net nog een slechte associatie. Abe vind ik ook wel leuk!
Ik vind dit een dieren naam. Maar dat komt ook omdat een kat ken die zo heet.
Ik zit met een struggle. Mijn man wil graag als jongensnaam Teije. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vindt, maar ik maak me zorgen dat dit zielig is voor ons kind. Wij wonen namelijk niet in Friesland en het is wat mij betreft wel een hele aparte naam. Wat vinden jullie: is dit zielig of niet?
0 stemmers
Hahaha wat erg maar ik zat in de klas met een Teije en dat was ook echt een zielig kind ![]()
Ik woon niet in Friesland, maar ken een paar jongens die Teije heten. En hij komt later vast terecht in de klas met een Splinter of een Achilles oid. Waarmee ik wil zeggen: er zijn veel meer ouders die hun kind een bijzondere naam geven of een naam die weinig voorkomt. En dan vind ik Teije geeneens een aparte naam. Belangrijkste is dat jij het ook een mooie naam vindt die je graag aan je kind wil geven.
Ik moet denken aan de Teije ik ken, en die werd Teije Temeier genoemd ![]()
Maar het is wmb geen aparte naam die buiten Friesland niet zo kunnen ofzo
Ken een Tije en een Steije, beide prima
Ik ken een Thije en een Tije, beide buiten Friesland. Ik heb dat nooit als een aparte naam beschouwd? Net iets aparter dan Femke buiten Friesland in mijn namenranking?
Haha sorry maar moest hier een beetje om lachen, ik vind Teije een hele leuke maar ook vrij normale naam
dat is toch niet zielig
Niet zielig. Maar als jij de naam niks/apart vindt niet doen toch.