Ik zit met een dingetje en vraag me af of ik me gewoon niet zo moet aanstellen en gewoon moet gaan (ik kan altijd moeilijk inschatten wat in zulke situaties sociaal acceptabel is).
Binnenkort vindt er een vrijgezellenfeestje plaats van mijn schoonzusje. Ik heb een redelijk goede band met haar en zie haar veel. De bedoeling van het vrijgezellenfeest is 2 dagen, zaterdag en zondag. Zaterdagavond gaan we/ze stappen en is het de bedoeling om met zn allen in zo’n herberg of weet ik veel wat te slapen.
Ik hou echt 0 van stappen, zuipen en alles daar omheen. Ook vind ik het verschrikkelijk om in zo’n setting te moeten slapen met 20 andere meiden die ik eigenlijk niet zo goed ken. Ben sociaal ook niet zo sterk, dus voel me in zulke situaties al snel ongemakkelijk.
Wil eigenlijk aangeven dat ik zaterdag heel de dag erbij wil en kan zijn, maar dat ik na het diner er vandoor ga. Maar ik twijfel nu of ik me gewoon niet moet aanstellen en gewoon moet gaan, want het draait niet om mij maar om mijn schoonzusje. Hoor graag wat jullie hiervan denken…
(Alles bij elkaar gaat ook nog eens meer dan 250 euro pp kosten, dus dat houdt me ook wel tegen…).