Oh help. Een andere vriendin van me gaat trouwen (niet de vriendin waarover mijn vorige posts gaan), en zij heeft twee vriendengroepen. De ene vriendengroep waar ik deel van uit maak, en dan nog een andere vriendengroep van vrouwen die vroeger in mijn klas zaten en die ik echt verschrikkelijk vind. We gaan samen op vrijgezellenweekend… Wie zich mijn post in het poll-topic nog herinnert, het gaat over de vriendengroep die lastig doet over haar trouwdatum omdat het de week na de trouwdatum van een ander koppel uit die vriendengroep is.
Ik zie er zo tegenop om 2 dagen met hen te spenderen… Maar het is een van mijn beste vriendinnen en ik ben zò gelukkig voor haar dat ze gaat trouwen dus ik kan het echt niet maken om niet te gaan of maar voor een kortere tijd te gaan.
Er is vooral één vrouw die ik zo vreselijk vind waarbij ik echt geen zin heb om haar te zien. Ze is mijn BEC. Ze “plakt” altijd aan me, zij lijkt mij wel heel leuk te vinden, ze eist continu mijn aandacht op op een dodelijk vermoeiende manier (elke minuut “hé flalamingo, zag je dit? hé flalamingo zag je dat? hé flalamingo…”) maar tegelijkertijd basht ze letterlijk alles aan mijn levensstijl: mijn diploma is niet goed genoeg, mijn job is te veeleisend, mijn woonplaats is stom, huren is slecht, mijn appartement is te klein, het is vreselijk erg dat ik nog geen kinderen heb, en zelfs nog geen man, daten is slutty, mijn hobby’s zijn te avontuurlijk, mijn kleren zijn té fashion (dus: lelijk)…