Babyshowers, vrijgezellenfeesten etc

https://mamasophakken.nl/hoe-organiseer-je-een-babyshower/

Hier staan onderin heel veel woorden voor 30 seconds.

1 like

Via een dm kan ik je ook de gemaakte versie sturen. Ik heb de kaartjes in Canva gemaakt.

Ik heb een keer een wijnproeverij (met lekkere hapjes) gedaan bij wijnbar Paulus. Misschien doet hij ook wel champagnedingen

1 like

Als je een e-mailadres dm’t stuur ik het jouw kant op :slight_smile:

Canva.com is een site waar je heel makkelijk dingen kunt ‘vormgeven’ als je dat eigenlijk helemaal niet kan.

1 like

Mag ik ze misschien ook? Ik organiseer de babyshower van mijn zus en ze had me al gezegd dat ze geen domme spelletjes wilde spelen met babyhapjes en nep poep. 30 seconds vind ze heel leuk.

Wij gaan ook nog een spel doen met babyfoto’s. Iedereen neemt een baby foto mee en dan moet je raden wie het is.

1 like

Zou even in het Amsterdamtopic kijken, daar staan veel restauranttips!

Oh gut ja krijgen we dat
Zal ook ff nuttig advies proberen te geven: bij mijn zus waren moeders er ook, verder alleen vriendinnen en ik als zusje dus en schoonzus. En we hebben alleen gehightea’d. Was ook echt meer dan prima! Hoeft allemaal niet heel uitgebreid te zijn denk ik. Zeker als ik naar deze vriendin kijk is mijn beste gok: lekker eten en (bord)spelletjes en relaxed.

1 like

Hahaha ja zie mijn aanvulling

2 likes

Hahaha cant wait😍

Ik had gister mijn babyshower. Ik had al aangegeven geen typische babyshower te willen. Alleen met mijn beste vriendinnen hebben we gebowld, high soep en daarna nog wat gedronken in de stad. Vond het echt top op deze manier!

Hadden ze onder het eten nog iets van een spel element ofzo erin gedaan?

Ik ben nu een babyshower aan het organiseren waarbij we een high tea gaan doen en het lijkt me wel leuk om iets te doen tussendoor, maar dus wel onder het high tea’en, maar echt hele spellen lijkt me dus niet handig.
En wat zou handig zijn met cadeautjes? Achteraf of als eerste laten geven en uitpakken? En moet ik nog zeggen dát ze een cadeautje mee moeten nemen?
Alle omschrijvingen die ik lees van het organiseren vind ik zo overdreven en onzin. Hele lijsten opstellen van wat ze nodig heeft en al dat soort ongein en dan bijhouden wie wat koopt pffff

1 like

ik heb ook een high tea georganiseerd. voor het enige “spel” dat we hebben gespeeld, had iedereen een babyfoto van zichzef meegenomen en moest mn vriendin raden wie wie was. als ze iedereen goed had mocht ze het cadeau uitpakken (wij hadden gezamenlijk 1 cadeau gekocht, iets wat nog op hun baby uitzet lijst stond, getipt door de vader in spé).

sowieso is het een goed idee om de partner erbij te betrekken. die kan je voorzien van namen en contactgegevens van alle mensen die de moeder in spe er bij zou willen hebben en je kunt de partner in het complot betrekken

Wil je hem wellicht ook naar mij sturen? M’n zus is zwanger

Dat probeerde ik en toen ging ie alles aan haar vertellen en vragen, dus die vraag en vertel ik niks meer.

oh lekker suf ook

Onder het eten hadden ze geen spel element erin gedaan. Er stond toevallig een kletspot op tafel dus we hebben wel steeds daar een vraag uit gehaald en gesteld.
Met zijn alle hebben ze twee grote cadeaus gekocht en tijdens het eten gegeven. Daar ben ik ook heel mee blij ipv allemaal kleine cadeaus waar ik misschien niks aan heb.

Als je een dm stuurt met je e-mailadres dan stuur ik hem jouw kant op :smile:

ik zou alsnog een datumprikker doen en een datum zoeken waarop (bijna) iedereen kan.

nee wanneer iedereen kan zit je waarschijnlijk al
in november 2020. :see_no_evil:

maar ik zou proberen in te schatten hoe belangrijk deze personen zijn voor diegene voor wie de babyshower is. als het echt niet zonder deze personen kan zou ik het verplaatsen. er is vast wel iemand die een feestje of festival wil laten schieten voor de babyshower, zou ik tenminste geen probleem vinden voor een goede vriendin (al kan dit voor iedereen anders zijn natuurlijk).

ja altijd lastig een grote groep! als het overdag is kan die vriendin mss wel haar verjaardag in de avond vieren, hopelijk denkt iedereen mee in oplossingen. succes!!