Ik ben helaas niet bekend in die regio’s. Wat rot van die afzegging!
Mocht je vriendin niemand kunnen vinden, dan is het misschien nog een optie om een dripcake bij Hema te bestellen en deze zelf te versieren.
Die worden geleverd zoals op het plaatje, en die kan je zelf vervolgens versieren en precies maken zoals jij het wil.
Mijn dochter heeft afgelopen zomer haar verjaardag in delen gevierd, en voor voor 1 gelegenheid heb ik toen zo’n dripcake van Hema besteld, en haar de boel zelf laten versieren.
Ze wilde graag een kaars èn een taarttopper èn chocolaatjes, hartjes, vlinders en bloemetjes , dus het is een beetje hysterisch geworden. Maar ze had er enorm lol in. En hoe hysterisch je hem maakt, bepaal je natuurlijk zelf. Een taarttopper zoals op jouw plaatje is online te koop, macarons en / of chocolaatjes zou je kunnen kopen in de winkel.
Decoratie is ook te koop bij winkels als De Leukste Taartenshop of Baktotaal.
Ook niet onbelangrijk: de smaak was dik in orde. Hij had van mij iets minder zoet gemogen maar de textuur was heel goed. Smeuïg en lekkere botercrème, en hij is tot de laatste kruimel opgegaan. Diverse mensen namen een tweede stuk.
Als je google’t op plaatjes van “Hema dripcake”, zie je veel leuke voorbeelden van mensen die de taart al hebben versierd op verschillende manieren.