Baktopic #3

Je maakt echt prachtige koekjes dus ik heb er alle vertrouwen in dat dit een succes gaat worden. Heel veel plezier!

2 likes

Leuk, ik loop straks wel ff langs :blush:

3 likes

Heeel leuk voor degene die langs komen wandelen!! Ik ben er tot 16:30!

1 like

Vandaag prinsesstårta gemaakt. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet van de binnenkant, maar we gaan hem straks pas aansnijden 🪺

84 likes

Ik ben dit topic aan het bijlezen en het is nu 30 maart dus veel succes en ben benieuwd hoe het ging!

5 likes

Heel veel succes en plezier. :blush:

1 like

Wouw :heart_eyes::heart_eyes: is het van binnen een rolcake?

Ik heb de cake van Jeroen Meis gemaakt die hier een paar dagen geleden gepost werd, zo te zien zitten de rozijnen er echt mooi door! Ik heb geen chocolade gedaan trouwens, vond het zonde van de mooie tekening.

39 likes

Prachtige cake en foto, kan zo op de cover van een bakboek. :heart_eyes:

5 likes

Ah jammer, niet in de gelegenheid om naar centrum te gaan. Veel plezier en ik hoop dat de regen afneemt!

2 likes

Dank je :blush:

2 likes

Ja! Van binnen een rolcake, deze in 3 gelijke delen gesneden. En daartussen een laagje jam en een laag banketbakkersroom.

Deze tulband ziet er echt heel goed uit :clap:t3:

2 likes

Ik heb geprobeerd het te googlen maar de resultaten helpen niet heel erg. Mijn babka recept vraagt om ‘strong white flour’, is daar een goed verkrijgbaar alternatief voor? Of werkt gewone patentbloem ook?

2 likes

Hoe is het gegaan??

3 likes

Milk Bar birthdaycake! Hij is goed gelukt en was echt niet moeilijk om te maken, maarrrrr ik vond m wel echt heel erg zoet. Een laagjestaart met acetaatfolie vond ik wel echt top om te doen, wil echt niet meer zonder haha

56 likes

Goed! Ik werd heel erg fijn ontvangen door de lieve medewerkers van Lush. Ik had een mooi tafeltje direct bij de ingang en heb best wel wat verkocht en leuke reacties gehad.
Er werd gevraagd of ik dit misschien nog eens wilde doen, en desondanks alles goed verliep heb ik het afgewezen.
Het kostte me zoveel energie om daar te staan en met mensen in contact te komen. Ik werk dagelijks afgesloten achter een computer en daar ga ik gewoon goed op haha. Ik ben wel sociaal vaardig maar dat kost mij echt veel. Maar wilde wel eens een sociale setting proberen maar dat is niets voor mij.

Hierbij nog een sfeerfoto

105 likes

Opnieuw de gezouten karameltaart gemaakt, nu speciaal voor Pasen :hatching_chick:

61 likes

Ziet er heel mooi uit!

3 likes

Wat een gezellige koekjes! Jammer dat je het niet ziet zitten om nog eens zo te verkopen. Misschien kan een vriendin daar voor je gaan staan?

1 like

Superleuk dat je dit gedaan hebt! En helemaal prima toch als zo’n setting gewoon niet bij je past? Het moet wel leuk blijven voor jezelf :slight_smile:

2 likes

Vrolijk Pasen! Hierbij mijn eindresultaat. Citroencake met witte en roze chocolade. Ik ben vooral erg trots op de roze konijntjes.

73 likes