Oh zoiets had ik ook in gedachten, 1 met fruit en kwark oid. Mijn moeder vriest zoiets ook soms in! Wellicht handig om te hebben voor de kleine
@FrauHelga ik weet dat lottelo.vesbeuty laatst in een vlog wafels bakte in zo’n ijzer, alleen dan waren het langwerpige. Recept was met havermout geloof ik. Ff zoeken brb
Edit:
Vanaf 04.53 min.
Ik steek ze de dag / dagen na het bakken gwn even in de broodrooster, net vers weer 
Ik ga vandaag de crack cookies
van Miljuschka maken, maar hou nooit zo van all chocolate. Hebben jullie leuke varianten geprobeerd? Met witte choco en cranberries of iets anders leuks, wat exotischer? Ben beetje inspiratieloos.
Met nootjes misschien?
Het wafelexperiment is geslaagd!
Ik heb het eerder genoemde recept gekozen en alle hoeveelheden gedeeld door 3. Uit het (vrij dikke) schepbeslag haalde ik 8 wafels. De smaak is goed, maar ze mogen nog iets zachter / luchtiger. Er zit geen rijsmiddel in het beslag dus daar ga ik nog mee experimenteren.
Het wafelijzer is fantastisch. De anti-aanbaklaag is zo goed dat je geen vetmiddel nodig hebt, en wafels komen uit het ijzer zonder resten achter te laten. Het wafelijzer zag er schoon uit na bakken dus als 'ie straks afgekoeld is, volstaat afnemen met een doekje of keukenpapier.
Wat mij betreft zeker een aanrader!
Ziet er lekker uit
hoe hadden jullie ze belegd?
Mijn man met lemon curd, mijn dochter en ik hebben ze ‘kaal’ gegeten. Ik ga nog wel nadenken over hoe ik ze kan opleuken, tips zijn welkom!
Lekker klassiek met warme kersen en slagroom 

Heeft iemand een goed recept voor gevulde speculaas?
Kruidnootjes! Met zelfgemaakte speculaaskruiden, wel leuk om te zien waar dat nu eigenlijk uit bestaat
Ik ga croissants maken dit weekend, ben erg benieuwd. Stond al lang op mijn lijstje om te proberen!
Ik ken het amandelspijs van Rutger niet maar meestal kan je amandelspijs best nog wel een tijdje bewaren doordat er veel suiker in zit.
Je kan het ook invriezen dan blijft het zo’n drie maanden goed. En in de koelkast gaat ook prima hoor maar ik durf niet te zeggen binnen hoeveel tijd het dan op moet.
Kan me wel herinneren dat we vroeger wel eens amandelspijs in de koelkast hadden omdat mijn moeder daarmee bakte en ik heb nooit meegemaakt dat het bedierf. Maar zonde om de proef op de som te nemen (zeker als groot Rutger fan) dus met de vriezer zit je sowieso goed.
Heb toch maar weer die van Rutger gebruikt, alleen dan met gewone bloem. Ruikt in ieder geval wel goed!
Mijn zelfgemaakte croissantjes, nu al zin om nog een keer te maken en mijn foutjes weg te halen(dit waren de enige 2 mooies namelijk

)
Dit taartje gebakken voor de verjaardag van m’n dochter:
Ging van alles mis, m’n springvorm sloot opeens niet meer goed dus moest na 1 laag gebakken te hebben een grotere springvorm gebruiken. Maar hij was wel lekker! Cake gevuld met mascarponeroom en aardbeienjam.
Lekker! En Emma Bridgewater 
Ja! Weet alleen niet of deze nu echt beter is als een kenwood, maar het is een beetje de eye catcher van onze keuken. Gebruik hem wel regelmatig. Weet niet hoe het met Kenwood is, maar voor de KA kan je accesoires kopen, bv een pasta maker en spiraal snijder.