Bij appie is MinusL lactosevrije slagroom te koop. Het lukt niet heel goed om het stijf op te kloppen voor garnering bijv, maar om ergens in te verwerken (ijs/bavorois) werkt het prima! En voor boter ben ik fan van Flora plant. Succes!
Voor mijn verjaardag heb ik de Bakbijbel gekregen! Wil gelijk iets maken dit weekend, nu nog bedenken welk recept
Haha ik heb hem ook al een paar keer op een willekeurige pagina opengeslagen, maar dan is het net niet wat ik wil.
Heb jij favoriete recepten uit het boek?
Iemand hier nog tips voor recept van een lekkere citroen cake of muffins?
De citroencake van Ottolenghi vind ik geweldig! https://www.unicornsunited.nl/maken/maken-citroencake-met-maanzaad/
Ohhh die ziet er perfect uit! Mooier dan de lemon cheesecake die ik laatst maakte. Heb je hier een recept van? 
Ik kreeg net van Sinterklaas het boek De Banketbakker van Cees Holtkamp! Zo blij mee, want hij stond al een tijd op de verlanglijst. Het is een geheel vernieuwde uitgave!
Ik hoop alleen wel dat ze in de volgende druk de teksten goed gaan nalezen want ik heb al meerdere spelfouten gespot. 
Ik bak nooit en deze foto doet de cake geen eer aan maar ik ben erg trots op deze vegan lemon poppy seed cake, echt goed gelukt al zeg ik het zelf.
Dit is zoooo lekker 
Dankjewel! De worteltaart stond al op mijn lijstje om te maken. En een slof zou ik zelf niet zo snel op komen om te maken, maar nu wil ik het toch eens proberen.
Ik ben gisteren begonnen met de amandel- sinaasappeltulband. Die is heel lekker! Hij is wel een beetje in mijn vorm blijven plakken dus hij kwam er niet helemaal mooi uit, volgende keer kijken of wat bloem in de vorm helpt.
Ik heb je recept gemaakt dit weekend, superlekker!
Heb het recept door drieën gedeeld (behalve de karamel, want love karamel) en twee van deze kleine vormpjes gemaakt. Toch nog iets van portiecontrole haha
Ik vind hem echt heeeel vet!
Dankjewel!!
Ik vind dat jij zo’n gezellige dingen bakt! Echt typisch Nederlands, misschien juist omdat je niet in Nederland bent? Haha. Deze ziet er ook heerlijk uit in ieder geval!
Super, dank je!
Wat kan ik doen met een mislukte cake? Binnenkant is niet gaar en afdekken met alaminiumfolie heeft niets geholpen. Alles maar weggooien of kan ik er nog iets anders mee doen?
Zo balen, bakken is gewoon niet mijn ding, zelfs een kant en klare brownie uit een pakje gaat niet goed bij mij
. Koken is meer mijn ding.
Misschien de stukjes die wel gaar zijn gebruiken om cake pops te maken. Klein beetje botercreme erdoorheen en rondjes maken. Stokje erin en in gesmolten chocolade dippen en vervolgens versieren.
Afgelopen weekend dit taartje gemaakt. Chocoladebiscuit gevuld met kersenjam, monchou vulling en chocolade ganache.
Ziet er heel lekker uit! En mooi passend bord bij je taart!