Baktopic (Deel 1)

Dit is zoooo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

Dankjewel! De worteltaart stond al op mijn lijstje om te maken. En een slof zou ik zelf niet zo snel op komen om te maken, maar nu wil ik het toch eens proberen.

Ik ben gisteren begonnen met de amandel- sinaasappeltulband. Die is heel lekker! Hij is wel een beetje in mijn vorm blijven plakken dus hij kwam er niet helemaal mooi uit, volgende keer kijken of wat bloem in de vorm helpt.

1 like

Heeee wat leuk! Ik had er 2 kleinere van gemaakt.

17 likes

Ik heb je recept gemaakt dit weekend, superlekker!

1 like

Heb het recept door drieën gedeeld (behalve de karamel, want love karamel) en twee van deze kleine vormpjes gemaakt. Toch nog iets van portiecontrole haha

11 likes

Ik vind hem echt heeeel vet!

1 like

Dankjewel!!

Ik vind dat jij zo’n gezellige dingen bakt! Echt typisch Nederlands, misschien juist omdat je niet in Nederland bent? Haha. Deze ziet er ook heerlijk uit in ieder geval!

1 like

Super, dank je!

Wat kan ik doen met een mislukte cake? Binnenkant is niet gaar en afdekken met alaminiumfolie heeft niets geholpen. Alles maar weggooien of kan ik er nog iets anders mee doen?
Zo balen, bakken is gewoon niet mijn ding, zelfs een kant en klare brownie uit een pakje gaat niet goed bij mij :frowning_face: . Koken is meer mijn ding.

Misschien de stukjes die wel gaar zijn gebruiken om cake pops te maken. Klein beetje botercreme erdoorheen en rondjes maken. Stokje erin en in gesmolten chocolade dippen en vervolgens versieren.

2 likes

Afgelopen weekend dit taartje gemaakt. Chocoladebiscuit gevuld met kersenjam, monchou vulling en chocolade ganache.

61 likes

Ziet er heel lekker uit! En mooi passend bord bij je taart!

2 likes

Wauwie, hier word ik als chocolade liefhebber heel hebberig van hahah

1 like

Omg wauw heb je een recept?

1 like

Vanochtend voor het eerst boterkoek gemaakt. Mega simpel maar hij smaakt erg goed!

Recept:

18 likes

Dankjewel, ga hem eens maken deze week!

Nav jullie enthousiasme over de Bakbijbel van Rutger heb ik hem voor kerst gevraagd, ben erg benieuwd (hopen dat ik ‘m krijg natuurlijk)

2 likes

Ik heb dit weekend sticky toffee cake gemaakt in m’n tulbandvorm. Niet de aantrekkelijkste foto, wel mega lekker :drooling_face:

38 likes

Heeft iemand hier wel eens glutenvrije oliebollen gebakken? Mijn schoonmoeder heeft ze jaren niet op door een allergie dus ik zoek een recept om binnenkort na te maken!

Wat een mooie dingen komen er hier voorbij trouwens😍 Ik wil ook echt bakken op gaan pakken zodat ik ook zo uit mijn hoofd koekjes kan maken als ik er zin in heb