Baktopic (Deel 1)

De welbekende monchoutaartjes uit een pakkie. Ik ben voor de zekerheid toch maar weer naar de supermarkt gegaan.

Ah oké. Ik denk dat het wel had gekund, maar de typische Monchou-smaak zou ik dan wel missen. Veel plezier alvast van je taart, Monchoutaart is echt :drooling_face:

@Totoro Goed gelukt zeg, wauw!

2 likes

Ohh die staan ook op mijn lijstje na het zien van haar vlog. Ze zien er goed uit!

1 like

Was erg lekker, viel bij iedereen goed in de smaak! Ga vaker recepten van Rutger maken, dit was de eerste. Zie veel lekkere recepten hier voorbij komen :blush:

Mijn eerste kerststol :upside_down_face:
Ik had het recept even aangepast zodat hij koemelkvrij is!

12 likes

I approve of deze immense lading suiker

7 likes

Weten jullie of appie en/of action candymelts hebben? Of ander vergelijkbaar product?

Heb je toevallig een pipoos in de buurt? Zij verkopen deco melts van Funcakes!

1 like

Neee, helaas! Zie net dat het hier koopzondag is, dus ik race even naar het kleine kookwinkeltje hier.

1 like

Nailed it

39 likes

Hij huilt :sob:

Maar idd ik zou m in laten storten hoor :see_no_evil:

1 like

Hahaha hij blijft ook alleen staan door de constructie er omheen

1 like

Hahahaha hij kijkt echt zoooo sad :cry:

Tip: vast zetten doe ik altijd met karamel, verder het witte spul gebruiken voor versiering etc nu beetje te laat :grimacing::laughing:

1 like

Die van lidl toch?
Jouw dak stort iig niet in :sweat_smile:

Versierd door kind hoor :grin:

8 likes

Ja! We hebben het dak ook moeten stutten anders stortte alles in.

En je kind kan beter versieren dan wij haha

2 likes

Ik heb vandaag koekjes gemaakt met bruine basterdsuiker en zelf geconfijte gemberstukjes. Heel lekker geworden, niet echt mooi.
Dit recept maar dan met bruine suiker.

10 likes

Haha je moet ook eigenlijk de versiering plat liggend doen en laten drogen maar daar heeft dit kind geen geduld voor natuurlijk.
Ok dus jullie dak stortte ook in :grin: Ik had de koek ook niet keihard gebakken, duurde me allemaal te lang. Dus het was wat te zacht en het dak te dik. Achja, na versieren keek niemand meer naar dat huis om en na 2 dagen tegen het hoopje ellende aankijken maar weggegooid. Zonde.

1 like

Ik wil voor kerst een lagentaart maken, met witte cake-lagen.

Heeft iemand daar ervaring mee? de white velvet taart bijv. Of zou het te doen zijn met angel food cakes? Het gaat me dus vooral om de kleur, ik wil graag dat het wit is.
Bij de white velvet recepten kom ik ‘‘buttermilk’’ en cake flour tegen. Welke flour in NL is dat en zou karnemelk een goede vervanger zijn?

En weet iemand welke roomboter (welk merk) het minst geel is?

Ben echt een beginner n00b dus Pls help.

1 like

Stop de tijd, volgens mij kan ik cacao en rode kleurstof gewoon weglaten uit gewone red velvet recepten. #weltrusten

2 likes

Ga je het met witte chocolade doen?