Beetje laat, maar ik heb afgelopen zondag voor het eerst fudge gemaakt. Mega simpel maar het was heel erg lekker!
Dit is het recept:
Beetje laat, maar ik heb afgelopen zondag voor het eerst fudge gemaakt. Mega simpel maar het was heel erg lekker!
Dit is het recept:
Het is hier volgens mij al vaak gevraagd, maar ik doe het toch nog eens. Ik heb een bol.com bon en wil graag een boek van Rutger kopen. Welke raden jullie aan? Ik heb wel wat bakervaring, maar niet megaveel/-ingewikkeld.
O m g dat ziet er goed uit zeg
Echt binnen een kwartiertje gemaakt! Zou het wel drie uur in de koelkast hard laten worden, anders is ‘ie echt te zacht.
Smaak is heel zoet maar door de schuddebuikjes precies goed
Dan zou ik voor de Bakbijbel gaan of Rutger Bakt, de beste recepten. Dat is zijn meest recente boek. De eerste bevat meer recepten en is denk ik nog met korting (tijdelijk).
Klopt, de Bakbijbel kost nu 25 euro. Ook precies de waarde van mijn bon, dus dan ga ik voor die. Bedankt, ook @Eddie
Leuk! Ga je veel plezier van hebben!
Even pronken met mijn nieuwe servies hoor.
De koekjes bakte ik met mijn dochter (“sterretoekjes!”). Geen recept want het was een bakmix van Kathi, een Duits merk. Redelijk standaard koekjesdeeg met winterse kruiden. Erg lekker en mooi makkelijk.
Leuk om te horen, graag gedaan!
Oh ziet er heerlijk uit! En… ik heb een bordje en een kom gescoord vandaag! Echt zo leuk, nu heb ik al drie van die leuke ah kommen. Bedankt voor de tip!
En om on topic te blijven, deze week ga ik dit recept maken. Plus nog die cake met vier gelijke delen.
Ik zit nu Bake Off Vlaanderen te kijken en een van de juryleden heeft ook kookboeken geschreven: Regula Ysewijn. Kent iemand haar boeken Pride en Pudding en het Britse Bakboek?
Ben benieuwd of er goeie recepten in staan!
Ik heb over haar beide boeken goede verhalen gehoord. Met Britse puddings heb ik niet veel, dus Pride & Pudding hoef ik niet, maar het Britse Bakboek ga ik kopen van de boekenbon die ik van mijn werkgever voor Kerst kreeg.
Ohh leuk! Dan heb je weer een bakboek voor bij je jaloersmakende collectie dus, haha!
Haha, ja, betekent alleen wel dat er een ander boek moet wijken want mijn boekenkast is al vol.
Edit: OMG Bake Off Vlaanderen is dus gewoon op NPO te zien! Yay!
Haha JA! Helaas maar één seizoen volgens mij
Alsnog leuk, echt iets voor de kerstvakantie! Lekker bingen.
Is het nog gelukt met het missende bordje trouwens?
Ja ik ben naar drie AH’s geweest en heb uiteindelijk via de schoonmoeder van mijn zus het ontbrekende bordje kunnen regelen. Vanaf nu post ik al mijn baksels dus op extra mooi servies op mn bak-insragram
Pride en pudding is leuk! Ik heb hem een keer geleend de bieb. Veel achtergrondinformatie, als ik het me nog goed kan herinneren. ik heb er niets uitgemaakt maar er stond genoeg leuks in. Hier kan je nog een goede recensie vinden.
Het andere boek heb ik niet zelf nog ingezien, maar deze recensie is positief
En deze is ook positief
Vlak voor black friday vroeg ik hier welke kitchenaid het beste was, en daar kwam als antwoord Artisan uit, en dat ik op moest letten welk type ik dan nam (125 had minder accessoires dan 175). Uiteindelijk kwam ik toen nergens een mooie deal tegen, dus heb even gewacht.
Ik sta nu op t punt om de KitchenAid Artisan Keukenmixer 4,8 L Amandelwit 5KSM175PSEAC te kopen en vind t toch wel spannend om zoveel geld (€ 539,10 inclusief korting) uit te geven aan een keukenmachine hahaha. Blijf ik deze kleur mooi vinden??? Ik denk het haast wel omdat amandelwit redelijk tijdloos is en ook welke in elke keuken zou passen (woon nu nog bij mijn ouders), maar toch aaaah.
(krijg er bij deze aanbieder ook een theedoek en receptenboek bij hahaha, toch een leuk extraatje)
Edit: nog een vraagje: is zo’n schenkschild een pré of is t overbodig? heb met mn handmixer namelijk regelmatig dat het bij een waterig deeg alle kanten op spettert, maar misschien dat dat bij een Kitchenaid überhaupt niet van toepassing is?
Ik vind het schenkschildje heeeeel onhandig. Gebruik hem dus nooit!