Baktopic (Deel 1)

Ik doe dit wel eens met cake en cheesecake, gaat altijd goed! Wel goed laten ontdooien haha

1 like

Dat geeft hoop @FredPaillet @Kurisu!
Het is een carrotcake met roomkaas topping. Ik heb alleen gelezen dat het niet kan met taarten waar slagroom in zit, maar dit kan ik wel proberen dan.

1 like

Ik ga deze kerst weer een cheesecake maken uit het boek van Oh My Foodness! Citroen, framboos en langevingers, niet mega kerstig maar helemaal zin in!

Ik zal ze ook binnenkort maken, heb toch alles in huis! Laat je weten hoe ze lukken? Bedankt voor het delen

Ik heb deze taart van Rutger gemaakt. Zooo lekker, nieuwe favoriet :scream: Die anijsachtige smaak van de venkelzaadjes is ook echt verrassend lekker in de bodem.

Oh dat klinkt echt superlekker! Zou ik normaal gesproken denk ik langs scrollen, maar zet hem toch maar op m’n to-bake list :blush:

1 like

Mag ik even liefde sturen naar degene die deze bakvorm tipte?!
Bij de Sligro!

En ja, ook vandaag poedersuiker on point😂

13 likes

Heb die van sallys backing addiction ooit gemaakt. Vond die echt mwa. De lemoncurd van zoetrecepten is wel heel lekker al doe ik altijd nog extra citroen erbij.

1 like

Ja was echt jammer na alle moeite. Ik ga voortaan voor de lemon cheesecake van zoetrecepten. Echt 100x beter.

1 like

Kerstboom koekjes met smarties :christmas_tree:

21 likes

Die is heerlijk :heart_eyes: en ziet er ook nog prachtig uit!

1 like

Ja nog maar even kijken of het ook zo mooi lukt, haha!

1 like

Ik heb wel naar dat recept gekeken maar heb uiteindelijk een ander gekozen, maar goed ook dus blijkbaar!

1 like

Wat leuk gedaan met die smarties :grinning_face_with_smiling_eyes: zijn ze lekker geworden?

1 like

Jaaa dat was @George! Ik heb m ook gekocht! Ga m later deze week pas proberen, maar hij voelt echt heel stevig en zwaar. Heel blij mee :relaxed:

2 likes

Ik heb geen idee, ik lust zelf helemaal geen chocolade koekjes maar wilde ze uitdelen op werk :joy: Volgens mijn vriend zijn ze wel goedgekeurd!

Haha wat lief van je dat je ze dan toch hebt gebakken!

Is dit een aanrader of kan ik m’n geld beter besteden aan een beter bakboek?

Ik heb het boek zelf niet. Wel een mooi prijsje trouwens.
Hier is een recensie waar je misschien wat aan hebt:

“Het Zoetboek van Delicious, een review - Carola Bakt Zoethoudertjes” https://www.carolabaktzoethoudertjes.nl/2018/07/het-zoetboek-van-delicious-een-review/

1 like

Zien er heerlijk uit! Een van mn lievelingsdingen om te kopen bij de bakker maar nog nooit zelf gemaakt, toch eens proberen dan.

Ik heb vandaag soezen gebakken en ze waren best goed gelukt voor de eerste keer! Alleen de banketbakkersroom zat echt vol met klonters… uiteindelijk dan toch vanillepudding gemaakt om de soezen te vullen want met de klonters leek het op rijstpap in je mond :sweat_smile:

3 likes