Oh dat klinkt echt superlekker! Zou ik normaal gesproken denk ik langs scrollen, maar zet hem toch maar op m’n to-bake list
Mag ik even liefde sturen naar degene die deze bakvorm tipte?!
Bij de Sligro!
En ja, ook vandaag poedersuiker on point😂
Heb die van sallys backing addiction ooit gemaakt. Vond die echt mwa. De lemoncurd van zoetrecepten is wel heel lekker al doe ik altijd nog extra citroen erbij.
Ja was echt jammer na alle moeite. Ik ga voortaan voor de lemon cheesecake van zoetrecepten. Echt 100x beter.
Die is heerlijk en ziet er ook nog prachtig uit!
Ja nog maar even kijken of het ook zo mooi lukt, haha!
Ik heb wel naar dat recept gekeken maar heb uiteindelijk een ander gekozen, maar goed ook dus blijkbaar!
Wat leuk gedaan met die smarties zijn ze lekker geworden?
Jaaa dat was @George! Ik heb m ook gekocht! Ga m later deze week pas proberen, maar hij voelt echt heel stevig en zwaar. Heel blij mee
Ik heb geen idee, ik lust zelf helemaal geen chocolade koekjes maar wilde ze uitdelen op werk Volgens mijn vriend zijn ze wel goedgekeurd!
Haha wat lief van je dat je ze dan toch hebt gebakken!
Is dit een aanrader of kan ik m’n geld beter besteden aan een beter bakboek?
Ik heb het boek zelf niet. Wel een mooi prijsje trouwens.
Hier is een recensie waar je misschien wat aan hebt:
“Het Zoetboek van Delicious, een review - Carola Bakt Zoethoudertjes” https://www.carolabaktzoethoudertjes.nl/2018/07/het-zoetboek-van-delicious-een-review/
Zien er heerlijk uit! Een van mn lievelingsdingen om te kopen bij de bakker maar nog nooit zelf gemaakt, toch eens proberen dan.
Ik heb vandaag soezen gebakken en ze waren best goed gelukt voor de eerste keer! Alleen de banketbakkersroom zat echt vol met klonters… uiteindelijk dan toch vanillepudding gemaakt om de soezen te vullen want met de klonters leek het op rijstpap in je mond
Wat fijn dat ze zo goed gelukt zijn. Heb je hier een speciale uitsteker voor gebruikt?
Ik zou op papier de delen die je nodig hebt uittekenen en uitknippen en dat als sjabloon gebruiken. En ik zou het deeg goed koelen voordat je het uitrolt en ook na het uitsnijden nog een half uurtje in de koelkast leggen, dan voorkom je dat het in de oven uitloopt/spreidt
Ik wil voor kerst een witte chocolade kaastaart maken met frambozen en speculoosbodem Iemand een geslaagd recept hiervoor toevallig? Ik vind online wel vanalles maar het is altijd beter om recepten te maken die goedgekeurd zijn door baking queens zoals jullie haha
Haha, kaastaart klinkt viezer dan cheesecake. Ik zat helemaal zo in verband met de kaas en witte chocolade.
Maar ik vind de cheesecake van Miljuschka altijd hee lekker als basis. Je kunt natuurlijk zelf variëren met de ingrediënten!
Ik heb er toevallig vorige week een gemaakt! Ik vind verse frambozen nu vrij prijzig en niet altijd even lekker, dus ik heb hem versierd met roze meringues in plaats van frambozen en wat frambozenjam door de cheesecake heen gedaan.