Baktopic (Deel 1)

Had per ongeluk amandelmeel met bakpoeder erin gekocht, dus ze zijn veel te veel gaan uitlopen en niet meer in vorm. Echt lelijk Haha.

Maar ze zijn wel Fucking lekker, een beetje als brownies qua textuur maar dan met 5 kruidenpoeder en sinaasappelsmaak

29 likes

Die combinatie van smaken klinkt goed, heb je een recept?

2 likes

Geen amandelzelfrijzendmeel gebruiken dus lol maar verder heel lekker!

2 likes

@Huismus Rutger heeft een fijn recept voor banketbakkersroom!

1 like

Tot zover is hij gelukt! Nu het ovengedeelte nog…
Het moet uiteindelijk een pavlova kerstkrans worden voor tweede kerstdag maar wilde nog even oefenen. Dus dit wordt voor eerste kerstdag eton mess :sweat_smile:

Ik denk dat ik hem voor tweede kerstdag iets meer naar binnen toe maak ipv nu zo’n grote lege ruimte. Dan heb ik ook meer oppervlakte om te decoreren.

22 likes

Hier staat er een witte chocolade cranberry cheesecake in de oven. Wat een klus is dat altijd eigenlijk, hopelijk loont het!

5 likes

Lekker op tijd maar: ik wil crème brulee maken voor morgen. Wat zijn echt succesrecepten??

Na 3u in de oven is mijn pavlova ook af! Hij is op sommige plekken wat gescheurd, maar wel blij mee! :grinning_face_with_smiling_eyes: Morgen verder decoreren.

73 likes

54 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: heb je een recept?

1 like
3 likes

https://www.24kitchen.nl/recepten/creme-brulee ik maak deze altijd :slight_smile:

Zelf maak ik voor morgen creme brulee tartellettes (van ofcourse Rutger)

Dan ga ik volledig op jou vertrouwen en deze ingrediënten in huis halen hahaha

1 like

Treacle muffins. Twijfel nog een beetje tussen glazuur en botercrème, maar ik denk dat ik een dun laagje botercreme mooier vindt…

14 likes

Als je een broodrooster hebt, kan je ze na het bakken daar nog even in heropwarmen/toasten. Zo zijn ze lekker warm en wat krokanter. (Ik bak er steeds heel veel en bewaar ze om volgende dagen door broodrooster te halen dat ze weer vers gemaakt lijken)

1 like

:heart_eyes:

1 like

Deze zien er ook al zo heerlijk uit, geniet ervan!

1 like

Mijn kersttulband (recept uit de Bakbijbel) is heel uit de vorm gekomen, yesss :heart_eyes: Nu staat hij te koelen tot ik hem zo af kan maken.

4 likes

Ik heb hem vandaag ook gemaakt! Het beslag was zo ongelooflijk lekker :drooling_face:

God ik heb net koekjesdeeg gemaakt om morgen met mn dreumes te gaan bakken, bedenk ik me nu ineens dat ik zoiets DOMS heb gedaan. Ik wilde een recept halveren end at heb ik dus met alles gedaan behalve de suiker… Kan ik er nu nog boter/bloem/ei extra in kneden? Of is dat te laat? Het ligt nu een half uurtje in de koelkast.

1 like