Baktopic (Deel 1)

Ja, leuk he! Gewoon poedersuiker en vond het wel een kerstig sfeertje geven.

1 like

Na elk jaar willen maken en niet aan toekomen naar in elkaar staan en geen tijd voor versieren nu eindelijk tijd gemaakt! Gister samen in elkaar gezet en net samen zitten versieren.

32 likes

Kersttaartje! Nou dit was wel even stressen hoor, toen ik de taart wilde vullen bleek hij niet gaar van onderen. Ik had geen tijd meer om een nieuwe te bakken, dus ondanks dat hij al afgekoeld was weer terug de oven in. Het mag een wonder heten dat dat goed is gegaan :see_no_evil:

48 likes

Slechte foto, maar toch: witte chocolademousse taart met frambozen en merengue

Merengue is alleen een beetje misvormd want ik kon ineens mijn spuitzak nergens meer vinden

43 likes

Oh dat boek is sowieso geweldig! Mooi cadeau zeg, daar ga je veel plezier mee hebben.

2 likes

Iemand tipte hier pas de hhb amandeltulband van Rutger: bedankt! Hij was heerlijk en helemaal niet zo moeilijk :smile:

22 likes

Dit waren mijn kerstkadootjes!
Ga dit weekend een tulband bakken denk ik.

Wil ook heel graag een slof bakken, maar dat is met spijs en ik zag in de Bakbijbel dat er in spijs een (rauw) ei zit. Aangezien ik zwanger ben mag dat nu niet, heeft iemand een alternatief?

12 likes

Ahh ik zie het nu! Haha zover was ik nog niet in het recept. Dan zal het geen probleem zijn.
Ja, de banketbakkersroom doe je er daarna dan weer op toch?
Die van jou zag er heel goed uit!

Wellicht is er een vegan variant van spijs?

1 like

Amandelcake met gele room en frambozen.
Niet heel kerstig, maar verzoek van man.

29 likes

Ziet er heerlijk uit!

1 like

Hahaha ahw wat een teleurgesteld gezicht. Ziet er heeeerlijk uit!

1 like

@MENDOWN je bericht is verwijderd. Kinderen mogen niet herkenbaar in beeld worden gebracht.

2 likes

Oeps, excuses !

Foto taart zonder kind:

41 likes

Ziet er goed uit! Ik vond hem ook heerlijk kerstig :grin:

32 likes

Gingerbread kerstkoekjes gemaakt! :cookie: Ik vind ze aardig goed gelukt als je bedenkt dat we dit hebben gedaan zonder mixer of koekjesstekers :joy: de icing is poedersuiker met sojamelk en kleurstof die we met theelepels en saté prikkers er op hebben gedaan. De smaak is in ieder geval goed en dat is waar het om gaat toch, hahaha. Ik vind het ook wel wat gezelligs hebben zo, lekker kneuterig.

28 likes

Is het erg als brooddeeg lang rijst? Ik ga het morgen pas verder bakken. Heel handig dat ik het nu bedenk :joy:

Creme brulee tartellette als toetje :ok_hand:

34 likes

Hahaha iedereen aan de kersttulband :grin:

Hij is ook echt superlekker! Besloot gisteren dat ik zin had om slagroomtruffels te maken, dus dat ook nog even gedaan. Ik kan geen truffel meer zien inmiddels :joy: maar ze zijn wel goed gelukt!

29 likes

Deze net gekregen van mijn schoonouders :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes