Oh wauw wat is die mooi gelukt! super leuk dat je zo enthousiast bent! En die zeevlokken klinken goed!!
Dit recept van Jeroen Meus heb ik gebruikt: https://dagelijksekost.een.be/gerechten/luikse-wafel
Over de bewaartijd kan ik nog niets zeggen, was de eerste keer dat ik ze gemaakt heb.
Ze zitten nu in luchtdichte dozen en smaken nog goed. Even terug opwarmen maakt ze ook wat lekkerder dan gewoon koud
Het heeft even geduurd, iets met een bakvorm die de webshop was kwijtgeraakt en waarvoor ze het geld al hadden teruggestort die uiteindelijk toch nog bezorgd werd, maar hij staat nu in de oven!
Mijn eerste baksel van 2021 is een millionaire shortbread, heb hem hier al eens gedeeld. Vind de karamel altijd spannend, maar weer goed gelukt! En vorige keer had ik er chocolade van merci op gedaan (dan was ik daar maar vanaf) maar nu smaakt ie wel echt beter.
Goed idee van de merci chocolade .
Ja mijn vriend had zo’n reep ervan gehad. Dus hop daarop gedaan. Maar dat smaakt toch wel een soort naar koetjesreep ofzo. Dus nu met wat betere chocolade ook beter gelukt!
Oh ik zie dat ik niet goed gelezen had, dacht al wat origineel en goed dat het ook nog eens goed gelukt was! Mooi dat het nu nog beter gelukt is, geniet ervan.
Toen was ie ook wel goed gelukt hoor, maar nu dubbel genieten, dank je!
Ohhhh ! Fijn dat de bakvorm alsnog bezorgd is.
Ik hoop dat je de cake lekker vindt.
Net even op mijn gemak door dit topic gelezen en ik krijg zoveel inspiratie van al jullie baksels. In december was ik alweer wat meer aan het bakken, maar heb er nu helemaal zin in. Ook alvast een mooie tulband bakvorm op mijn verlanglijstje gezet
Nog 8 minuten wachten , het ruikt al lekker in huis!
Edit: het eindresultaat, het is helaas niet helemaal goed gegaan met storten maar hij is lekker! Vraag mij alleen af of ik hem niet iets te lang in de oven heb laten zitten omdat hij vrij donker is.
De kleur lijkt mij goed! Als de binnenkant niet te droog is, is hij niet te lang in de oven geweest.
Dan is hij gelukt, dankjewel! Echt een unieke smaak, heb nog niet eerder zoiets geproefd.
Het toetje dat ik heb gemaakt voor oud en nieuw, yuzu posset . Dit recept, maar dan een andere topping!
Dit ziet er zo lekker uit! Welk recept heb je gebruikt?
Whoaaaaaaaah jammie
Super makkelijk ook! Droge ingrediënten bij elkaar, natte ingrediënten. Mix.
Ik vond de frosting wel erg zoet. Heb er zelf een shitload aan citroen ingegooid.
ziet er heeeerlijk uit, deze cake gaat op de lijst met recepten die ik binnenkort wil uitproberen mmmm. Geniet ervan!