Deze staat ook op zijn website
Ze staan ook op mijn to-bake lijstje
Deze staat ook op zijn website
Ze staan ook op mijn to-bake lijstje
2 sloffen gemaakt voor mijn verjaardag morgen om uit te delen op mijn werk
Zo mooi die toefjes Gefeliciteerd alvast!
Ah fijn dat ze zo goed gelukt zijn! Ze stonden ook niet in mijn kookboek van haar maar je had het recept zo te zien al niet meer nodig!
& @Kaasvlinder bedankt voor de recepten, ik kijk er naar uit om ze te gaan maken .
@DrWrenKingston wat een beauties! Alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen!
Ohhh had mezelf net zo ver gekregen om niet te bestellen bij baktotaal bouwhuis want 5 euro verzendkosten (vind ik jammer bij een kleine bestelling), zie ik dat ik ook kan afhalen…
Edit: feest gaat toch niet door, ze zijn op zaterdag gesloten en ik heb een fulltime kantoorbaan
Ik heb zin in kaneelbroodjes dus ga denk zo de keuken in om ze te maken
Gefeliciteerd! Welk recept heb je gebruikt?
Dankjewel! Slof recept van Rutger, verder lemon curd en passievrucht-mango curd (je kan zelf kijken welke je lekker vind) en Italiaanse merengue erop.
(Hij is afgeleid van recept van sinasappelslof van Rutger maar dan mijn eigen versie van gemaakt)
Ik wil komend weekend een cheesecake gaan maken.
Wat is jullie lievelingsrecept hiervoor?
Voor mij is dat deze; https://www.zoetrecepten.nl/recepten/cheesecake-2/lemon-curd-cheesecake/
Ik vind deze heel erg lekker, ik heb de bodem destijds van Bastogne gemaakt in plaats van spritsen.
Heeft iemand Sweet van Ottolenghi? Ik zag daar een chai creme brulee in die mij erg lekker lijkt, misschien dit weekend eens maken.
Ja ik heb Sweet! Ik vind dat echt zo’n leuk en origineel bakboek. Vrijwel alles wat ik er uit maak is lekker (en ik heb er al veel uit gemaakt), behalve de chai creme brulee vond ik wat minder… Ik vond de smaak niet per se heel krachtig dat je denkt “he, een chai smaak”. Maar Sweet an sich is een super leuk bakboek
Wat vond je echte aanraders? Ik heb dat boek al een tijdje maar weet bij bakboeken nooit zo goed waar te beginnen haha
@itakepictures Wou je het recept hebben? Kan wel een foto doorsturen.
Ik vind deze heel lekker: https://rutgerbakt.nl/taart-recepten/cheesecake/karamel-cheesecake/
O haha, dan las ik het verkeerd Ben benieuwd wat je er van vindt! Zien er erg goed uit.