Ik heb dit recept vaak gemaakt. De smaak is prima. De walnoot variant is ook erg lekker
Leuk! Nog even een vraagje. Moet je dit deeg ook koelen na het maken? Dat staat er niet per se bij.
Nee, dat is niet nodig.
Ik weet niet meer wie hier laatst hier (toch?) het recept voor chewy cinnamon cookies heeft gedeeld, maar eeuwig dank! Die dingen zijn geweldig. Heb net een hele batch gebakken en heb er al 4 op
Deze bedoel ik.
En as we speak staan er suikervrij koekjes op basis van erythritol in de oven voor op werk. Hoop dat het goed gaat, vind het altijd lastig om daarmee de juiste verhoudingen te vinden.
Ik merk weinig verschil tussen de recepten eigenlijk. Ik ben ook wel benieuwd naar het recept dat jij deelde, misschien ga ik ze ook wel dit weekend maken!
Ok dit laatste is echt een flop. Koekjes worden amper bruin en ik kan ze geeneens oppakken zonder dat ze verpulveren.
Dus mocht iemand een recept hebben voor suikervrije koekjes die wél lukken, laat het me alsjeblieft weten
De roombotermoppen gebakken in mijn mini muffin bakvorm, goed gelukt! Nog bedankt voor het recept @FrauHelga
Zien er lekker uit zeg!
Dit is het recept (voor wie geen zin heeft om te scrollen):
Had ik ook, en een truc op internet gevonden die werkt : maak een keukenpapiertje nat en knijp 'm uit. Leg dat over de basterdsuiker en stop dit 10/20 seconden in de magnetron. Haal de suiker los en herhaal als nog niet alles zacht geworden is.
(Basterdsuiker is van nature vochtig en droogt snel uit)
Ik heb Sweet van Ottolenghi aangeschaft en omg het lijkt me zo lekker allemaal! Krijg er helemaal keuzestress van. Heb sinds de lockdown eindelijk weer de smaak te pakken om te bakken, beetje jammer dat ik geen mensen kan uitnodigen om te proeven
De rijstevlaai gesneden! Hij is heel mooi gelukt, was bang dat het te pappig zou zijn met snijden, maar hij blijft mooi in vorm. Volgende keer zou ik wel een of twee extra lepels suiker toevoegen of iets meer bruine suiker op de bovenkant
Goeie tips bedankt!
Ik heb zo spijt dat ik ooit Sweet in de kringloop zag en niet had meegenomen. Ik nam hem bijna mee en dacht toen, nee kijk toch vaak op internet. Echt nog altijd spijt
Leuk dat jullie met zovele mij zijn gaan volgen op insta! Nu nog meer zin meer te posten!
De oatmeal cookies van Claire Saffitz zijn echt een aanrader! Je staat wel wat langer in de keuken omdat je noten moest roosteren, zelf de toffee maakt en er beurre noisette in het recept zit maar ze zijn echt vreselijk lekker
Mijn vriend wil graag zelf kinder bueno’s maken, maar we kunnen online niet echt recepten vinden. Weten jullie er toevallig een?
Ik heb wel deze video die ik ooit heb opgeslagen tijdens een slapeloze nacht haha. Veel andere recepten gebruiken alles kant en klaar. Maar geven je wel een goed idee van hoe op te bouwen mss?
Ik heb haar boek laatst gekregen, ik ga deze volgend weekend denk ik maken. Ze zien er echt lekker uit!
ik ga straks denk ik een nacht wakker liggen van hoe graag ik dit wil
Ik ben op zoek naar een echt lekker koekje waarbij ik m’n uitsteker kan gebruiken. Zeer belangrijk onderdeel voor de verjaardagstaart voor m’n (nu nog) baby heb een grote Nijntje uitsteker van 15 cm dus dat wordt een grote koek, en gedecoreerd en wel komt die dus op de taart te staan. Maar wil dus wel een goed koekje die echt lekker is. Dus heeft iemand een lekker recept?
Ik vind de suikerkoekjes van Laura’s Bakery lekker. Die zijn simpel, maar blijven wel perfect van vorm in de oven, ook belangrijk!