Oo top dankjewel! Het gaat inderdaad om chocoladestukjes in het deeg
Komt helemaal goed dan. Veel plezier alvast met bakken!
Thanks!!
Ik heb vanochtend ook weer eens bananenbrood gebakken. Stond een cakeblik van 25cm en die van mij is 30, maar dachte boeien, dan is ie maar iets minder hoog. Eindresultaat is super triest though
Wel lekker?
Het lijkt ook alsof hij helemaal niet omhoog gekomen is? Klopt dat? Welk recept heb je gebruikt?
(Als het recept uitgaat van een vorm van 11x25 dan zou je beslag ongeveer 1 cm lager worden bij een vorm van 11x30)
Ja de smaak was verder prima! Heb dit recept gebruikt https://rutgerbakt.nl/alle-recepten/gezond-bananenbrood-met-havermout-recept/
Nu je het zegt… hij is idd helemaal niet gerezen, wel bakpoeder erbij gedaan
Maakt iemand wel eens botercreme een dag van te voren? Moet het dan voor dat je het gebruikt op kamertemperatuur laten komen?
Heb ik weleens gedaan.
Ene dag gemaakt, en bewaard in een Tupperware bak in de koelkast.
Volgende dag een klein uurtje buiten de koelkast gezet voor ik het ging opspuiten. Smaak was gewoon vers en de botercrème was goed op te spuiten.
Dankje! Ga ik het vandaag klaar maken en morgen opspuiten.
Hebben jullie tips voor een fijn wafelijzer? Ik weet dat die van Lidl populair is, maar mijn vriend wil er graag een met rechthoekige platen in plaats van die ronde/golfende randjes.
Ik heb er eentje van Tristar, kun je twee rechthoekige tegelijk bakken! Wel pas 2/3 keer gebruikt, dus geen idee of die langdurig goed blijft.
Geïnspireerd door @seveneleven . Kan nu al niet wachten op morgen ochtend als ik er een paar af ga bakken
Vandaag iets hartigs gebakken, gougères met comté. Basically kaassoesjes. Erg lekker! Mijne waren wat plat, maar komt denk ik omdat ik er wat veel kaas op had gelegd. Deed niks af aan de smaak trouwens! Ook lekker crispy.
Ik heb lemon meringue taart gebakken vandaag, recept van uit Pauline’s keuken.
Erg lekkere combi tussen zoet en zuur!
Wow wat ziet je taart er mooi uit
Lief, dankjewel!
Komt op m’n lijstje
Ik wilde heel graag koekjes bakken dit weekend, maar ik vond in de voorraadkast een verdwaald pak kerstkransjes dat ik vergeten was. En aangezien er al Paasartikelen verkrijgbaar zijn in de winkel, vind ik het wel tijd om die kerstkransjes eerst op te maken.
Om te compenseren heb ik vanochtend wel een stapel wafels gebakken voor het ontbijt, heb ik toch gebakken dit weekend.
Zijn dit die van Rutger? Staan ook nog op mijn baklijstje. En discodip is idd heel vrolijk