Dat je dan dus heerlijke after eight brownies hebt gebakken en je een eeuwigheid moet wachten voordat ze genoeg zijn afgekoeld #notafirstworldproblem
Wel echt een super makkelijk recept van Rutger.
Dat je dan dus heerlijke after eight brownies hebt gebakken en je een eeuwigheid moet wachten voordat ze genoeg zijn afgekoeld #notafirstworldproblem
Wel echt een super makkelijk recept van Rutger.
Deze https://uitpaulineskeuken.nl/2012/07/raspberry-cheesecake.html vandaag gemaakt. Wel met Digestive en wat meer koekjes dan in het recept. Staat nu in de koelkast, hoop dat ie gelukt is!
De Bakbijbel zonder twijfel. Dat is met recht een bijbel en bevat van alles wat. Ook recepten die in Rutger Bakt staan.
De recepten die ik heb gemaakt kloppen ook allemaal.
Absoluut de Bakbijbel, ben daar echt ontzettend blij mee!
Is de Bakbijbel ook geschikt voor de beginnende bakker? Ik heb echt 0,0 kennis en techniek.
Nu moet ik zeggen dat ik al wat langer en veel bak, maar ik vind het wel gemakkelijk beschreven in de Bakbijbel. Ik denk dat 'ie dus zeker geschikt is voor de beginnende bakker. Er staan juist ook veel fijne basisrecepten in
Ja er staat veel veel uitgelegd qua techniek. Maar dan is misschien het makkelijke bakboek nog wel een betere optie!
De Bakbijbel is heel volledig en duidelijk in de beschrijvingen, maar als je echt 0,0 weet zou ik beginnen met het Makkelijke Bakboek van Rutger.
@Marquez Haha tegelijk!
Dit zijn echt zulke lekkere koeken, was lang geleden dat ik ze gemaakt had dus ben helemaal mijn nopjes nu!
Ah ik twijfelde al een beetje is je hetzelfde zou zeggen, haha. Het voordeel van het makkelijke bakboek is trouwens ook dat je echt weinig spectaculaire dingen nodig hebt. Echt alleen de basisvormen enzo heb je nodig. Weinig kosten dan dus
Heb trouwens net vandaag de koekjesbijbel binnen gekregen en wauw die is ook echt zo vet! Ik mis alleen een recept voor van die kleine mergpijpjes met creme vulling. Weet iemand daar een goed recept voor?
Ja vind ik ook. Het is een ideaal boek voor mensen die graag willen beginnen met bakken vind ik, of mensen die door gebruik aan ruimte etc geen 10 verschillende bakvormen hebben.
Mergpijpjes heb ik nog nooit gemaakt dus dat durf ik niet te zeggen.
klinkt goddelijk! heb je ook een foto?
Heb je daar ook een recept van, ziet er lekker uit.
Hier ook nergens bloem meer te vinden in de winkels. Nog wel T65 kunnen scoren bij de boerderijwinkel, maar geen normale bakbloem meer helaas. Morgen nog maar eens alle supermarkten proberen, misschien wordt het nog aangevuld.
Edit: en online bestellen is ook niet handig ivm verzendkosten.
Had vandaag bloem en verse slagroom nodig. Bij jumbo waren de schappen helemaal leeg. Ah zit er hier tegenover, en daar stonden beide schappen helemaal vol.
ik ben deze week 7x bij verschillende winkels geweest en nergens bloem Denk dat ik toevallig iedere keer pech heb, dus we proberen het morgen nog eens hehe
Ik heb dus echt 0,0 fotografie skills, waardoor de kleur van de brownie echt te licht overkomt nu. Maar goed je hebt een idee hoe het er uit ziet (en, niet onbelangrijk, ik heb net een hapje geproefd en jeetje ze zijn net zo goddelijk als dat het klinkt )
Ziet er heeeel goed uit, echt lekker fudgy
Ongerelateerde vraag:
Ik wil zondagochtend bij het ontbijt verse croissants, maar heb weinig zin om om 6 uur op te staan. Zou ik het deeg morgenmiddag/avond kunnen maken en dan zondagochtend afbakken? Leg ik het dan in de koelkast en hoe en op welk moment?
En kan ik ook de helft van het deeg invriezen en dan volgend weekend afbakken. En hoe dan? (In croissantvorm of nog als lap deeg)
Jaaa dat zijn ze ook echt! En een knapperige bovenkant. Echt iedereen hier die de brownies van Rutger de hemel in prijst, ik doe net zo hard mee nu, haha.
@Bakkes croissant deeg maak je toch altijd verspreid over twee dagen? Of bedoel je dat je geen zin hebt om in de ochtend de tweede handeling te moeten doen?
Heb even gegoogled voor je. Volgens Robert kan je ongebakken croissants wel invriezen!
Denk dus zeker dat als je vandaag de eerste handelingen hebt gedaan en morgen de rest doet je ze prima zondagochtend kan afbakken.