Wow! Zien er ook veel lekkerder uit dan die uit de supermarkt
Zien er superlekker uit! Een stuk minder droog dan die uit de supermarkt hehehe
Heb ze net geproefd en ze zijn echt zooo lekker! Aanrader om te maken! Is van Rutger bakt (hoe kan het ook anders, haha. Heb net de koekjesbijbel gekocht dus tja)
Ik vind het zo leuk dat iedereen zo actief aan het bakken is hier! De laatste dagen heb ik er geen tijd voor gehad ivm werk maar ik hoop het komende week in te kunnen halen. Voor Pasen ga ik sowieso een monchoutaart maken.
Ik zou willen dat ik ook geduld had om te bakken maar heb van de week cake uit zo’n pak gemaakt en dat vond ik al teveel moeite (en hij was uiteraard mislukt). Maar ik geniet wel van jullie foto’s
Deze stond nog op mijn lijstje, maar ik maak hem uiteindelijk nooit omdat ik me er niet echt iets bij kan voorstellen. Goed om te weten, dan ga ik er ook niet meer aan beginnen.
Ik heb dit weekend trouwens dit recept gemaakt, ook van haar: https://jennyalvares.com/cranberry-lemon-protein-cake/
Bij gebrek aan bloem heb ik maar een “gezond” baksel gemaakt op basis van havermout. Niet vergelijkbaar met een normale cake, maar als tussendoortje voor doordeweeks vind ik hem top!
Oh dat weet ik niet meer maar dat zou wel eens te truc kunnen zijn ja! Ga de volgende keer nog eens proberen en dan met volle yoghurt. Baalde er wel van dat het nergens op leek haha echt zo’n vloeibaar doorzichtig drabje .
Hebben jullie nog ideeën voor een baksel wat door de brievenbus past en niet breekbaar is? Ik ga binnenkort verhuizen en wil bij iedereen in de straat (stuk of 20 huizen) een briefje in de bus gooien met dat wij de nieuwe buren zijn en ik wil er eigenlijk iets lekkers aan knopen.
Ik dacht zelf aan iets van (chocolade)fudge, want dat breekt niet als het in de brievenbus valt en dat heb ik ook wel vaker gemaakt. Maar wellicht dat jullie ook een leuk idee hebben! Voor de directe buren ga ik iets groters maken, maar dat is ook vanwege eventuele overlast. Daar moet ik ook nog even over nadenken.
Hopelijk ben ik één van jouw buren (chocolade)fudge klinkt als een goed idee! Kom zo 1,2,3 ook niet even op iets wat niet zo snel zou breken. Ja of je moet het in een soort brievenbusdoosje doen maar klonk niet alsof dat het plan was toch?
Brownies moeten ook lukken denk ik, of iets anders dat je in repen kan snijden (lemon bars, carrot cake bars, etc). Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar blijkbaar worden brownies zelfs per post verstuurd.
Thanks! Haha nee, ik wilde het in een foliezakje doen of iets dergelijks. Die heb ik nog liggen, dus dat wordt het ook niet al te duur.
@FrauHelga Leuke ideeën dankjewel! Ik ga gelijk even recepten opzoeken . Ik heb toevallig afgelopen week van iemand de brownies per post ontvangen, dus dat kan zeker! Die zaten in een klein doosje, maar het is sowieso natuurlijk een zachter product wat wel tegen een stootje kan.
Wat een leuk idee! Ik heb wel eens chocolate chip cookies viande post verstuurd in een doosje. Ging prima.
Hoop dat je buren geen hond hebben die het op de mat vindt en het opeet
Millionaire shortbread, noga, jamrepen, brownies, donuts, stroopwafels, madeleines, financier?
Waar heb je de glazuur mee gekleurd? Ik heb ze ook ooit eens gemaakt (recept van Laura), ik kreeg een hele moooe lichtroze glazuur door de suiker te mengen met frambozensap, geeft ook nog extra smaak!
Bijna hetzelfde als jou. 100 gram diepvries frambozen heb ik gepureerd en toen met 200 gram poedersuiker lauwwarm gemaakt. En idd frambozen geven echt veel smaak af!
Had jij ook jam in het cakeje? Die van de Jumbo hebben dat volgens mij, maar ik vraag me af hoe je dat jou het makkelijkste zelf kan doen.
Ik heb nog nooit roze koeken gemaakt, maar wel cupcakes met jamvulling. Wat ik dan deed was een rondje uit de cupcake snijden (niet helemaal tot beneden!), daar jam in doen, de onderkant van het rondje afsnijden en de bovenkant weer terugstoppen. Als je op de bovenkant dan decoratie maakt (of roze glazuur bij roze koeken), dan zie je niet meer dat er iets uitgesneden is geweest.
Oh dat is wel slim! Ik zat alleen een beetje er mee dat het echt een heeel klein beetje lijkt te zijn en het zit niet los van elkaar ofzo als je hem opent.
Dacht zelf misschien kan je er een gaatje in maken en dan jam inspuiten, maar dan heb je het niet overal…hmm misschien de volgende keer beide checken
Beetje lelijk maar ruikt wel heel lekker:
Crostata met braambessenjam! Heb eigenlijk al meer dan een week zin in broodachtige dingen bakken, maar gist is m.i.a. en mijn moederdeeg schiet niet op, dus dan maar dit!
Wow nee echt mooi juist
Lelijk?! Beeldschoon