Nou dan ga ik idd niet nadat dit pak op is deze koekjes bakken maar gewoon weer een nieuw pak kopen, haha. Het is ook niet echt stijf geklopte slagroom hè. Stom is dat als je iets niet kan duiden. Maar bedankt voor de waarschuwing ^^
Heeft iemand de gouden tip zodat homemade scones niet droog worden? 
Wat is een lekker zoet recept om te maken met bladerdeeg? Ik kom met googelen vooral veel plaattaarten tegen, maar die lijken me allemaal een beetje meh. Een appelstrudel vind ik zo winters voor met dit weer.
Tarte tatin misschien?
Heb geen goed recept voor je helaas, heb het nog nooit gemaakt. Mocht je dit maken en iets goeds vinden, let me know.
Ik plaatste hier laatst dat ik zelf cake uit pak laat mislukken maar wel geniet van jullie recepten. Ik kijk net in de koelkastdeur en zie zo’n klein pakje melk staan die ik had gekocht omdat wat op de verpakking van die cakemix stond. Ook vergeten dus
. Voortaan gewoon weer kant-en-klaar hier.
Die heb ik ook nog nooit gemaakt, maar dat is misschien wel een goed idee!
De andere optie die ik nu overweeg is trouwens tompouce, lijkt me ook best leuk om een keer te maken.
Bakken jullie nog iets voor Pasen? Zo ja, wat? Ik ben op zoek naar wat inspiratie 
Ik ga een Babka maken 
Niet echt bakken, maar wel speciaal voor Pasen, ik ga advocaat maken! Hopelijk lukt dat dit keer goed, heb het een paar jaar geleden gemaakt en toen had ik stukken ei en dat is echt super nasty kan ik je vertellen 
Hier kan je dan natuurlijk zo’n sneeuw ster taart mee maken!
Edit: kwam net dit recept tegen https://deliciousmagazine.nl/site/recept/wprm-gevuld-brood/ misschien een leuk idee?
Ik ga een gevlochten kaneel brood maken en een luchtige cake met paaseitjes erin 
Deze net gemaakt. Echt mijn favo kwarktaart in de lente en iedereen is er altijd enthousiast over. 
Scones horen een beetje droog te zijn.
Juist samen met de cottage Cream is dat evengoed combo
Moskovische tulband!
Welk recept gebruik je voor je brood?
Ik ga deze proberen!
Ik heb ze zelf alledrie niet, dus kan je niet echt verder helpen. Maar op bol.com of andere verkoopsites staan vaak wel inkijkexemplaren. Dan kun je een beetje een idee krijgen van de recepten!
Rutger heeft volgens mij ook een boek met alleen cakes. Ik heb hem zelf niet, maar dit klinkt echt als iets voor jou!
Edit: deze dus:
https://www.bol.com/nl/f/masterclass-cakes/9200000104885023/
Waarom lijkt mijn cake op een inlegkruisje? Heb er niks geks mee gedaan en aan de randen is hij wel goed gerezen?
Bij nader inzien denk ik geen goed idee om een deel van de boter door olie te vervangen…
Staat hier misschien iets bij wat het kan zijn?
Hmm ik weet het niet zo goed. Maar ik heb de laatste tijd wel vaker dat mijn cakes te vettig worden, zo erg dat er een laagje vet onderin de vorm blijft staan en dat was nu weer. Ik heb nu al meerdere keukenpapiertjes er onder gelegd om het overtollig vet een beetje weg te vangen.
Ik weet alleen niet of er dan iets mis is met de oven of weegschaal. Mijn moeder denkt dat de weegschaal niet goed meer is waardoor de verhoudingen niet meer kloppen.
Ik dacht zelf dat het misschien zou komen doordat ik 1/4e van de boter had vervangen door olie, maar volgens internet zou dat gewoon moeten kunnen. En aangezien het de laatste tijd vaker overdreven vet wordt (terwijl ik dan alleen normale boter gebruik) denk ik toch dat het misschien de weegschaal is.