Ohh ziet er goed uit! Had hem ook zien staan op de website, laat maar weten hoe hij is geworden. Denk dat ik hem van de week ook een keer ga maken.
zo mooi! Welk recwpt heb je gebruikt?
wow wat mooi!
Thanks! Ga ik ook maken,ben gek op rabarber en dit is echt een plaatje! Laat je nog even weten hoe die smaakt?
Ik heb dus nog nooit rabarber gehad. Waar smaakt het naar? Die taart ziet er zooo goed uit! @Evert
Dit heeft niks te maken met bakken maar ik vind het zo extreem leuk dat Rutger en zijn recepten zo populair/geliefd zijn. Ik weet nog dat toen Heel Holland Bakt echt nieuw was en Rutger mee deed, ik dit met mn moeder elke week keek en ik vond Rutger zo leuk, was echt stiekem een beetje verliefd op hem, wat een schatje. Dus nu voel ik me helemaal misplaatst trots om al zijn recepten hier te zien.
Dit slaat trouwens echt nergens op, ik ben sowieso alleen in dit topic om iedereen zn prachtige baksels te liken, bakken is een talent wat mijn zusje ge-erfd heeft (mijn oom is een bekende meesterbakker, ik kan precies niks)
Zoals verwacht is de bloem natuurlijk overal uitverkocht. Ik heb nog tarwebloem in m’n kast, kan dat ook voor zoete chocolat chip cookies?
Gewone bloem of zeg ik nou iets geks.
Deze baknoob heeft een vraag. Kan ik morgen een cheesecake maken die woensdag pas gegeten wordt?
Zeker. Wordt ie alleen maar lekkerder van.
Goed om te weten! Dankjewel voor het snelle antwoord
Maar misschien snap ik het niet hè. Maar tarwe bloem en bloem is toch niet exact gelijk? Het heet niet voor niets anders toch?
Ik had ook geeeen idee:
Thanks! Ik ga gewoon de koekjes met deze bloem maken, kan nog lang duren tot bloem weer op voorraad is bij de supermarkten.
Bij de turkse supermarkt bij mij in de buurt hadden ze nog heel veel bloem! Dus ik weet niet of je zo’n supermarkt in je buurt hebt?
Tarwebloem is helemaal prima voor koekjes hoor. Patentbloem gebruik ik vaker voor brood/pizzadeeg.
Maar de bloem de je thuis hebt is juist de bloem die je nodig hebt voor koekjes!! Ik had juist gelezen dat patentbloem meer zorgt voor taaiheid en beter geschikt is voor brood.
Heb zelf een toevallig gisteren chocolat chip cookies met twix en m&m’s gemaakt zo chill ook om in te vriezen, ik maak gewoon al balletjes en die doe ik in sluitzakjes (wel eerst in de koelkast anders zijn ze kleverig) En als ik dan zin in koekjes heb laat ik ze even 20 min ontdooien en dan 10 min op 180gr! Ideaal, altijd verse koekjes in huis en je zit niet met 30 koekjes die binnen 2 dagen op gaan.
Jaaa ik had het niet nog helemaal door ga morgen aan de slag!