Niet zo pro? Ze zien er fantastisch uit!
Vandaag ga ik chocolade pistache cantuccini maken uit de bakbijbel van Rutger, ben benieuwd!
https://www.laurasbakery.nl/appel-kruimel-cheesecake/
Ik wil deze taart gaan maken voor moederdag, heb geen patentbloem in huis en is natuurlijk nergens te krijgen nu. Zou het ook gaan met gewoon bloem denken jullie?
Ja hoor, lijkt me wel.
Ik snapte ook niks van al die bloemsoorten, maar een paar posts hierboven is een artikel gepost met uitleg!
Ja heb ik gelezen, maar weet nog steeds niet zo goed of gewone bloem dan ook kan voor cheesecake. Denk dat patentbloem beter is maar ik ga het gewoon proberen!
Na ook geinfluenced te zijn maar te skeer te zijn voor cinnabon, ben ik nu maar zelf cinnamon rolls aan het bakken. Heb ze al heel lang niet meer gemaakt dus ben benieuwd! Ben vanochtend om 10 uur begonnen en ze zijn nu voor de tweede keer aan het rijzen.
Ik ga zo poging doen om deze te maken Is ook een recept van onze Rutger, uit een van z’n boeken.
Voor cheesecake is het echt prima hoor. Doe ik ook altijd. Gebruik eigenlijk nooit patentbloem voor baksels!
recept? Pistache en rabarber zijn echt 2 van mijn favoriete dingen ooit.
O top thanks! Helemaal overheen gelezen.
Mijn laatste baksel was trouwens een Terry’s chocolate orange brownie, waar 3 hele Terry’s ingingen plus nog 150 gram extra pure chocolade. Erg machtig, maar erg lekker.
Thank! Ga het van het weekend maken, zal dan even een update posten
Koekjes zijn ieeeets te hard gegaan… zijn wel lekker maar hadden lekkerder kunnen zijn binnenkort maar opnieuw proberen.
Jaaa de cantuccini is goed gelukt, lekker knapperig en chocolaty Makkelijk te maken ook!
En ze zijn eindelijk klaar! Ik maakte mini’s, dus heb er uiteindelijk 48 kleintjes uit kunnen halen en nog zo’n 8 grotere met de restjes deeg. Met cream cheese icing in plaats van glaze, want ik hou niet van te veel glaze en icing is wat makkelijker spaarzaam te doseren haha.
Wil is jou vast ook dankbaar
Dat denk ik ook haha
Hahaha ja een taart met een stuk brie in de vorm van een stormtrooper👀