Incognito openen?
Edit: en anders heb ik wel een abonnement, maar als ik zoek krijg ik al twee verschillende rabarbercake recepten
Incognito openen?
Edit: en anders heb ik wel een abonnement, maar als ik zoek krijg ik al twee verschillende rabarbercake recepten
Incognito openen helpt niet, je moet echt ingelogd zijn als abonnee.
Ik heb een bakboek van Yvette maar helaas stond het daar ook niet in, heb het even nagekeken.
Heeft Volkskrant meer van dit soort exclusieve recepten achter de betaalmuur?
Dit klinkt wel lekker is dit hem?
Ik heb ook rabarber in huis maar ben niet zo een rabarber eter. Iemand tips voor bak recepten met rabarber? Heb ook aardbeien in huis
Yes, bedankt voor het delen! Ga het meteen opslaan. Dit was zo lekker namelijk. Dit maakt mijn dag
@Milkyway dat recept had ik inderdaad ook gevonden. Het is niet hetzelfde recept.
@Bakkes zoals @FrauHelga al zei kun je incognito ook niet bij de recepten. Vorig jaar was dat nog niet het geval.
Ik kan die rabarber custardcake dus echt aanraden. Verder vind ik het ook heel lekker om rabarber crumble te maken. Zeker met aardbeien erbij. Ik heb de afgelopen week ook veel compote van rabarber gemaakt. Ik kook een paar stengels rabarber met wat sinaasappelsap, dadels en eventueel wat diepvriesfruit (bessen of kersen). Dat doe ik dan door mijn havermout pap of yoghurt.
Hoe moet ik me de textuur voorstellen? Wil voor de barbecue donderdag nog een toetje maken en twijfel over deze. Of ‘gewone’ rabarber cake of crumble met ijs.
Heb jij ook specifiek eendeneieren gebruikt?
Het is wel echt custard cake. De onderkant is iets steviger en cake achtig en de rest een soort stevigere vla? Ik vond hem lauwwarm het lekkerst. Maar juist de textuur vond ik zo lekker
Nee, gewoon grote normale
Bijzonder! Ik sla het recept in ieder geval op.
Dan bedoel je maat L? Recept klinkt echt heerlijk! blijft de rabarber beetje knapperig of wordt het meer van dat papperige gedoe? Dat had ik laatst met aardbeien en dat vond ik echt niet lekker.
En ik hou echt van rabarber, ook als bijgerecht bij het avondeten:)
Niet echt knapperig, maar ook niet zo papperig dat het de structuur heeft van jam. Dus je hebt nog wel echt stukjes. Hangt er natuurlijk vanaf hoelang je de rabarber kookt
Je kunt er ook jam of compote van maken! Zelf nog niet geprobeerd maar schijnt heel lekker te zijn,compote door de yoghurt bijvoorbeeld.
Recept: https://www.francescakookt.nl/rabarber-compote/
Ik ben van plan om een rabarber cheesecake te maken. Weet alleen niet echt of ik zit te wachten op een hele taart. Denken jullie dat ik dit ook ik kleine variant kan maken (formaat cupcake?)? En zo ja hoe… moet je dan zo’n cupcake papiertje gebruiken of gewoon direct in de muffinvorm? Of is dit helemaal onmogelijk en kan ik beter een kleinere springvorm nemen?
Misschien tartelette vormpjes gebruiken? Deze gebruik ik meestal als ik taartjes maak! Bij de Action heb je al een setje met zes stuks voor nog geen €2 en die zijn echt prima naar mijn mening.
Edit: ik spray ze van te voren altijd in met bakspray en dat gaat altijd prima.
Oh das een goed idee! Ik vind bakken heel leuk, maar heb niet altijd zin om nog een week lang taart te eten, maar dit is een perfecte oplossing!
Ik maak wel eens minicheesecakes (of andere minigebakjes) direct in de muffinvorm. Als je goed invet heb je geen papiertje nodig. Soms, als ik twijfel aan het deeg, dan leg ik er een klein rondje bakpapier in, maar het gaat eigenlijk altijd wel goed
Misschien heb je wat aan dit recept! Die is echt gebaseerd op cupcakevorm.
Iemand had laatst een taart met rabarber en pistache, @Evert geloof ik? Die zag er heerlijk uit!
Deze: https://rutgerbakt.nl/taart-recepten/vruchtentaart/recept-rabarbertaart-met-pistache/