Ik maak het in een vierkante bakvorm, alleen is de mijne vrij klein (18x18), dus van het deeg dat ik overhoud maak ik nog kleine koekjesachtige lemonbars in een muffinvorm.
Wow, ik heb het echt 3 keer gelezen en er dus 3 keer overheen gekeken dat ze wel de grootte heeft genoemd 
Bedankt voor de uitleg :)! Ga straks even mijn vorm opmeten.
Hebben jullie een tip voor een goede handmixer? Is bedoeld voor naast mijn KitchenAid maar moet wel een beetje kwaliteit zijn. Budget max. €50 denk?
Heb je een Deen in de buurt? Daar hebben ze nu mixxers voor 55 eu. Van KitchenAid.
Nee helaas! Wel leuke aanbieding met spaarkaart 
Recept! 
Een nieuw probeersel dat super goed gelukt is: vegan chocoladetartelettes. Onder de chocolademousse (met aquafaba) zat nog een laagje praliné voor de bite. En mijn vriend wilde helpen en heeft toen de frambozen omgekeerd gezet 
Jaaaa die van Laura is ook mijn favoriet! Heerlijk recept.
Heb je een recept? Ziet er heerlijk uit!
Nieuwe oven en nieuwe keukenmachine haha
Vanochtend een biscuit gebakken die ik ga vullen met jam en oreo botercreme.Nu gaat m’n appeltaart deeg de koeling in
Je biscuit ziet er super mooi uit! Welk recept heb je gebruikt?
Deze van laura’s bakery. Heb al veel verschillende recepten geprobeerd maar dit is eigenlijk deze enige die altijd lukt! https://www.laurasbakery.nl/biscuit-recept/
Oeh hoe is je caramel shortbread geworden? En welk recept heb je gebruikt?
Ik heb besloten dit te maken, met wat aanpassingen (e.g. zelfgemaakte cream cheese & speculaasbodem):
Laat weten of me dat vandaag of morgen lukt!
Ik heb net deze no-bake cheesecake gemaakt: https://www.janespatisserie.com/2018/08/24/no-bake-vanilla-cheesecake/
Ik had me van te voren ingelezen dat de gewone slagroom uit de Nederlandse winkel minder vet bevat dan de double cream in Engelse recepten. En dat je daarvoor dan beter 2/3 van de aanbevolen hoeveelheid slagroom kan gebruiken en 1/3 mascarpone, omdat je anders de kans hebt dat het mengsel te dun wordt. Als creamcheese raadde het recept Philadelphia of mascarpone aan. Ik heb mascarpone gebruikt. Maar nu vond ik het mengsel toen ik het in de springvorm deed echt heel erg dik. Niet echt romig zoals bijvoorbeeld een monchoutaart. Ik denk dat je van een klein stukje al bommevol zit. Iemand tips voor een volgende keer? Misschien toch gewoon de normale hoeveelheid slagroom gebruiken? Of misschien toch Philadelphia gebruiken in plaats van mascarpone? Of heeft iemand anders hier een geweldige basic no-bake cheesecake recept?
Ik had dit laatst ook met mijn chocolate chip cookies 

Ze zien er verder wel echt lekker uit! Welk recept heb je gebruikt?
Die van Miljuschka als basis!
Heb de vulling (de laatste 3 ingrediënten) vervangen voor deels een reep red velvet/witte chocola en deels melkchocolade. Restjes opmaken haha. Maar melkchocolade zou ik niet snel nog een keer gebruiken, de volgende keer neem ik er een met meer cacao.
Ik heb gisteren lekker gebakken! Tartelettes met passievruchtencurd en Italiaans schuim. Mijn vriend en ik verzorgen vanavond een diner en dit is het dessert!