Weet iemand nog iets lekkers wat ik met appels kan maken? Het zijn een beetje zoete appels, niet lekker fris. Vind voor cake / appeltaart wat stevigere en frisse appels lekkerder. Wat zou ik hiermee kunnen doen, behalve moes of compote van maken?
Wat leuk!
Ik ben verhuisd naar een huis met een gare keuken, maar nog erger… Zonder oven
Hoe kunnen mensen leven zonder fatsoenlijke oven? Binnenkort maar eens op keukenjacht, want ik mis het gewoon random kunnen bakken enorm.
Appel crumble, appelflappen of zo’n Franse appeltaart (waarbij je hele dunne plakjes snijd en er een soort roos van maakt) met frangipane.
Hij ziet er echt enorm lekker uit!
Wat heerlijk en mooi. Heb je hier een recept van?
Ohja, crumble heb ik zin in, dankje!
Heeft iemand toevallig een recept voor een ingewikkeld gebakje? Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik echt ontspan als ik superprecies en gefocust moet bakken.
Misschien een recept van Hidde de Brabander? In zijn show De Brabander Bakt op 24 kitchen maakt hij vaak van die hele complexe baksels, ik denk dat de recepten wel online te vinden zijn
Dankje! Ga ik eens naar kijken, heb vanmiddag alles in huis gehaald om deze te proberen. https://preppykitchen.com/chocolate-tart/
Wauw! Ziet er ook prachtig, heerlijk en ingewikkeld uit. Post je een foto van het resultaat?
Yes! Haha als er resultaat is!
Echt super leuk zo met die hartjes! Ziet er heerlijk uit.
Nou mooi kleurenpalet hoor🤗
Ik heb van de week Rutgers brownies weer gemaakt!
En ze zijn zelfs internationaal nu ik heb het recept door google translate gehaald en naar een vriendin in Spanje gestuurd. Ze heeft ze ook gemaakt en vond het heel lekker, en haar opa vond hetzelfde haha
Ik wil morgen ook weer eens wat gaan bakken… Dacht aan koekjes, want die komen altijd op! Maar nu de vraag: wat voor koekjes?
Ik heb vandaag deze broodjes gebakken en ze zijn ZO lekker!
Is dit voor een broodn00b als ik ook een beetje te doen? Ze lijken me superlekker!
Heb jij met je handen gekneed of met een mixer?
Ja, goed te doen, ik ben ook een starter! Ik heb wel een broodbakmachine dus daar heb ik het mee gekneed, maar als je die niet hebt dan zou ik met de hand doen.
Op de website van The little Epicurean staan veel koekjesrecepten die er superlekker uitzien. Ik heb de earl grey white chocolate cookies al twee keer gemaakt die zijn superlekker! Wel deed ik twee keer zoveel thee erin en als extra toevoeging nog nootjes (pistache of hazelnoot). Maar er staan nog veel meer fantastisch uitziende recepten op die site, dus wie weet zit er iets voor je tussen
Ga ik daar even tussen zoeken! Dank je wel!