En dit is niet jouw beroep?!
Wat mooi! Hoe heb je de taart gevuld?
Professioneel ziet het er in ieder geval wel uit😇
Ook chocolate? 
Had dulce de leche saus erbij 
Oeh, dat reken ik ook goed!
Ben bezig met dit recept en m’n deeg is na minder dan uur al in hoeveelheid verdubbeld. Het recept zegt dat 't twee uur moet rijzen, maar kan het ook te veel rijzen? Kan ik het beter nu verder behandelen?
Kan zeker teveel rijzen! Heeft ook met hoe warm het in huis is te maken. Helemaal met dit weer zal het sneller rijzen dan normaal. Zou het dan nu verder behandelen
Ik zou nu gewoon verder gaan! De temperatuur is vandaag heel hoog waardoor het deeg sneller rijst
Vegan perzikcustardtaartje
Simpel korstdeeg met kokosolie, de perziken in schijfjes erin gebakken en de custard uit een pakje aangemaakt met amandelmelk en eroverheen gegoten
Ik ben niet zo heel goed in bakken, maar we hadden wat pruimen gekregen. Dit is dus een pruimentaart frangipane. Direct aan het begin de oven in de fik gezet oeps. Huis staat nog en het smaakt best haha.
Scones en cream, cupcakes, en limoenkoekjes met blauwe bes en citroenfrosting. Alles vegan! Voor een high ice tea picknick morgen.
Vanaf 7 september komt Rudolph met een nieuw bakprogramma met kinderen!
Ik ben benieuwd naar het programma! Mijn dochtertje is bijna 2 en ik kijk zo uit naar samen bakken. Nu is ze nog net te klein.
Respect trouwens voor mensen die blijven bakken met dit weer. Onze keuken is de warmste ruimte van het huis dus ik bak niet zolang het zo heet is.
Heeft iemand hier al eens vegan koekjes gebakken in de stijl van Subway? Dus van die mooie grote koeken die een krokant randje hebben maar een chewy binnenkant?