Smaakt hij net zo goed als hij eruit ziet?
Ja hij is echt heel lekker vind ik! Recept van Laura’s Bakery. Zoals altijd als ik bak komen mn ouders en zusje meteen op de koffie hahaha.
Hier iemand die wel eens een cheesecake bakt van ohmyfoodness in een 20cm bakvorm?
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat dit past en heb het idee dat het gaat overstromen gezien bij mijn grote (27 geloof ik) hij ook de hoogte in gaat in de oven.
En ik ben zo zenuwachtig jongens volgende week vrijdag staan mijn taarten op de bruiloft. Ik ga dinsdags al beginnen en woensdag en donderdag worden volle bakdagen. 9 verschillende soorten taarten
(Ben zelf ook uitgenodigd op die dag, hoop zo dat ik een foto ga hebben/krijgen met ik voor de taarten)
Wat gaaf!
Welke taarten ga je allemaal maken? en zijn het grote taarten (voor veel personen)?
Ik bak ze in een 20 cm vorm, gaat altijd goed! Maar ze zitten wel goed vol inderdaad.
En tof! Ben benieuwd naar je taarten!
Ik bak ze meestal in 24 cm. Voelt net wat veiliger.
Voor ongeveer 90 personen
Red velvet
Vegan lemon meringue
Karamel slof
Chocolade cake
Stroopwafelcake taart
Chocolade taart
Cheesecake
Kwarktaart
Lange appeltaart anders
Wouw, succes!
Lange appeltaart anders klinkt leuk🙈
Is niet zo heel bijzonder eigenlijk hoor maar ziet er wel mooi uit haha. Vond een normale appeltaart niets voor een bruiloft maar ze wilde wel heel graag appel dus dacht doe hem zo net wat specialer.
Zal de foto’s wel hier delen als dat kan/mag.
Leuk! Ik ben benieuwd😇
Succes!
Ook heel benieuwd naar foto’s (als het kan)
Iemand een lekker recept met rijpe bananen? Heb er 5 liggen maar heb vorig weekend al een bananenbrood gemaakt dus nu op zoek naar iets anders!
Deze!! Als je ze ietsje aan de dunne kant maakt worden ze sowieso lekker krokant aan de buitenkant
Ik heb mijn eerste drip cake / laagjestaart gemaakt en ondanks dat ik de volgende keer een paar dingen anders wil doen en het er niet megastrak uit ziet, ben ik er toch wel een beetje trots op
Edit: het lukt me niet om een afbeelding te plakken op m’n telefoon
Ik doe het je niet na!
Mijn man (!) en ik zijn gister getrouwd en ik heb de taart en gebakjes zelf gemaakt . Heb alleen nog geen foto van de taart en de soesjes, maar wou wel deze alvast even delen. Het eerste is een yuzu taartje en het andere gebakje is een frambozenmousse met een limoencrème gedipt in witte chocolade met sesam
Oh my goooood wat mooi!! En proficiat!!
Prachtig! Benieuwd naar de taart. En gefeliciteerd!!