Wat een prachtige creaties. Diep respect dat je dat met de stress voor je trouwdag zelf gemaakt hebt!
Van harte gefeliciteerd trouwens, fijne wittebroodsweken gewenst.
Holy guacemole! Gefeliciteerd en wat ziet dit er echt debiel lekker uit zeg
Wauw!! Echt prachtig! En uiteraard gefeliciteerd
Mijn eigen creatie van gisteren, een birthday cake voor de verjaardag van mijn man!
Echt zonde dat je getrouwd bent, want wow ik wil met je trouwen
Echt prachtig, maar ook geweldige smaken.
Omg dit is echt goals om zelf (zo mooi) te maken voor je bruiloft. En gefeliciteerd inderdaad!!!
Sloffenbodem!
Wauw dank je wel allemaal!
Veel had ik al een aantal dagen vantevoren kunnen maken en kunnen bewaren in de vriezer. Op de dag zelf heb ik alles in elkaar gezet, de soesjes gevuld, en de yuzu-taartjes afgebrand, en het frambozengebakje heb ik uit de vriezer gehaald en versierd. Maar het was wel even stressen om dit tussendoor te doen en heel op de locatie te krijgen.
De binnenkant van de taart, met amandel- en kardemomcake, witte chocolademousse en een insert van kruisbessencompote en zoute caramel cremeux
Wij vierden gister zeven verjaardagen van het afgelopen half jaar. Of ik een taart wilde meenemen. Helaas is de drip behoorlijk mislukt. Ik heb gezworen nooit meer een taart te maken en bij cupcakes te blijven voortaan haha.
Mij vriend heeft vanmorgen met de overgebleven bodem een taart gemaakt voor het ontbijt.
Hij ziet er alsnog super feestelijk uit! Mooie pastelkleurtjes
Mislukt? De drip is misschien niet helemaal glad maar dit is een schitterende taart hoor! Hele mooie kleuren ook.
Ik vind die taart er geweldig uitzien! Als die ook nog lekker was, dan lijkt het mij zeer geslaagd.
Ik zou echt vet trots zijn op mezelf als mijn taarten er zo uit zouden zien! Ik vind 'm goed gelukt hoor!
Dit was mijn inspiratie en zo had ik de drip ook graag gewild. Uiteindelijk was ik wel tevreden, maar het proces… Ik heb wel 2 pakjes fondant weg kunnen gooien en vriend heeft me gemotiveerd om door te gaan, want wat mij betreft gingen we naar de winkel om taart te kopen.
Dan moet de taart wel extra lekker zijn geweest
Hij ziet er mooi uit! En bonuspunten voor het doorzettingsvermogen
Oh jongens het nieuwe boek van Rutger is zo mooi! Vandaag werd het bezorgd en het is echt een prachtige verzameling recepten. Er staat voor iedereen wat in.
Als mensen beginnende bakkers zijn zou ik beginnen met Het Makkelijke Bakboek van Rutger, en anders Rutger Bakt - De 100 Allerbeste Recepten.
De Bakbijbel kan soms wat intimiderend zijn omdat daar ook baksels in staan die echt moeilijk zijn. Dit boek voelt toegankelijker.
Goede tip! Ik heb onlangs de bakbijbel gekocht en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen
Ik heb hem ook in de pre-order besteld, maar hij is nog niet bezorgd. Kan niet wachten! Komt morgen denk ik. Er stond toen beschikbaar op 2 sept. Heb de bakbijbel ook, maar die vind ik inderdaad ook wat intens bij tijden.
Wauw ziet er echt fantastisch uit
En nog van harte gefeliciteerd!
Hoe gaat het met het bakken? Hopelijk is alles onder controle! Ben benieuwd naar je creaties