Er zijn wel dubbele recepten ja. Maar dat heb je met Rutger vaker, in bijna al zijn boeken is zijn brownie-recept te vinden. Veel staat ook op zijn blog.
Maar ik vind Rutger zo leuk dat ik al zijn boeken wil. Deze dus ook. Ik heb geloof ik van geen enkele andere auteur alle boeken.
Mijn boek ligt op het afhaalpunt!! Whoooooop.
Ik wil binnenkort een carrot cake maken, heeft iemand het beste recept daarvoor? Rutger zeker weer?
Oh jazeker.
Ik maak het wel zonder rozijnen.
Ik gebruik altijd dit recept, vind ik vrij foolproof haha en krijg er ook wel goede reacties op altijd
Ik pas het iets aan;
- iets minder olie,
- 1 cup witte suiker voor bruine suiker vervangen,
- ik doe ipv 2 tsp kaneel liever 1 tsp kaneel en 2 tsp koekkruiden (of nog meer zelfs),
- en ik laat de pecans weg.
Volle producten gebruiken voor de frosting anders wordt ie waterig. Soms doe ik nog citroenrasp+sap door de frosting, ook lekker. Ik ga m morgen ook weer maken, dan ga ik nog witte chocola smelten met wat oranje food coloring, dat in een plak laten afkoelen en er dan krulletjes afraspen en er bovenop strooien
Ziet er goed uit! Ik vind recepten met cups wel irritant, heb jij een versie in gram?
En superleuk idee met die oranje krullen lijkt me! Maak je een foto?
Ik ga eerst die van Rutger proberen, maar deze zeker ook een keer!! Ik heb m opgeslagen
Haha ah wat lief dat je het vraagt! Alles is af en wat zaterdag was mislukt (hij kwam niet heel uit de vorm
gebeurt nooit) lukte nu wel, hartkloppingen dat wel.
5 taarten zijn vanochtend al op locatie gebracht, supereng in de auto haha. Morgen de andere 4 waarvan 2 stapeltaarten dus dat is wel een beetje eng… hou mijn hart vast. Op locatie zet ik ze nog neer op de plekken, laatste hand (nog wat bloemen, op 1 een hoop fruit erop) en dan hoop ik dat ik kan genieten van de dag haha.
Alvast een voorproefje:
De meneer van de locatie stelde voor dat ik ze ging snijden nog meer mensen die een hekel hebben aan zelf de taart snijden? Word daar zo ongemakkelijk van vind het echt niet leuk haha. Ga het dus ook zeker niet doen
Gimmesomeoven heeft een goed recept! En ook een glutenvrije en vegan versie en het is zó lekker
Heerlijk! Aangemeld voor HHB?
Wauw ziet er al heel mooi uit! Ben benieuwd naar de rest.
En ja hier ook een hekel aan taart snijden. Stukken worden ook nooit gelijk.
Heel mooi! Ben ook erg benieuwd naar de rest, je gaat toch wel foto’s delen hè? Veel succes morgen met vervoeren en veel plezier op de bruiloft!
Dat belooft veel goeds, hopelijk kun je lekker genieten nadat alle taarten staan. En natuurlijk alle complimenten in ontvangst nemen
Haha ja snijden doe ik ook niet! Veel te bang dat ik er dan lelijke stukken van maak.
Nee sorry, ben gewoon cups gaan gebruiken hahah en ik weet inmiddels dat 8 ounces ongeveer 225 gram is Ik dacht dat je op allrecipes ook gewoon metric kon aanklikken maar dat zie ik nergens staan
Wauw prachtig!!! Hoe heb je hem heel uit de vorm gekregen? Heb je een vaste of een siliconen vorm? Bij mij mislukt het aaaaltijd met deze vorm
Ziet er al veelbelovend uit voor de rest van de taarten!
Nou dat was zaterdag dus ook het probleem terwijl daarvoor ik er nooit problemen mee had. Ik had om te voorkomen boter en heel goed met bloem gedaan alleen was bij deze choco het bloem niet zo fijn omdat je het wel zag. Maar met alles erop valt dat niet op. Verder wel even 10 min laten rusten en hem dan eruit halen. Mijn vorm is van Nordic ware en dat vind ik persoonlijk wel echt heel fijn merk. Siliconen vormen hou ik absoluut niet van
Ik deel alles morgen even over de bruiloft! Het was iig geweldig trotse pauw hier haha.