Het is niet echt bakken maar maken jullie wel eens Rocky road (fudge) en wat gooi je erdoor? Wil wat anders dan alleen marshmallows, cruesli, noten en koekjes hartjessnoepjes en chocoladeproducten vind ik niet fijn.
Dit gooi ik er precies door haha maar misschien kruidnoten?
Oké! Een taart wordt dan misschien wat lastiger, tenzij je bijvoorbeeld wel een worteltaart wil maken waarvan je de frosting in de koelkast doet en de taart zelf buiten de koelkast kan bewaren. Anders denk ik inderdaad aan brownies, blondies, boterkoek, verschillende soorten cake of muffins.
Haha. Het zal ook niet voor niks de standaard zijn kruidnoten heb ik ook niks mee, misschien maar variëren met koekjessoort
Discodip of knettersnoep? Weet niet of dat goed blijft maar lijkt me wel leuk
Ik deed er ook lonka karamel fudge op
ZIet er lekker uit! Is dit een no-bake cheesecake?
Ik gooi er ook altijd wat cranberry’s doorheen!
Ik gooi er altijd stukjes van die zoute stengels doorheen of van die pretzels. Je kañ er ook een pindakaas swirl doorheen maken
Die crack cookies van Miljuschka zijn toch wel zo gruwelijk lekker. Ik heb voor de zekerheid maar wat deegballetjes per stuk ingevroren, dan gaat alles niet in 1 keer op.
Ook wel handig dat als ik een keer iets lekkers wil, maar geen zin heb om te bakken, ik gewoon 1 koekje kan afbakken.
Qua Amerikaanse cookies zijn de crack cookies denk ik de lekkerste die ik ooit zelf gebakken heb.
In het midden lekker zacht, de randjes zijn krokant. Als je ze na 10/11 minuten van de bakplaat haalt lijken ze te zacht maar ze garen nog iets na.
Vergelijkbaar met Subway-koekjes.
Ik laat overigens de pretzels weg uit het recept, en heb het simpel gehouden met gehakte Oreo’s en chocolate chips.
Het beste resultaat kreeg ik met goed gekoeld deeg, en afgewogen deegballetjes van zo’n 65 gram. Iets plat drukken op de bakplaat, en veel ruimte onderling omdat ze aardig uitlopen. Mijn koeken werden zo’n 10 cm groot. Je kan ze ook kleiner of nog groter bakken.
Ziet er heeeel goed uit! Kom je een stukje brengen?
Vraagje. Welke staafmixer hebben jullie? Mijn oude (écht oud, was het afdankertje van m’n moeder😅) heeft de verhuizing niet overleefd dus ik ben op zoek naar een vervanger.
Ik heb er een van Bamix ‘gastro 200’. Rib uit lijf, maar wel echt heel blij mee!
Ik zou wel voor een zwarte of ijzeren gaan geen witte meer. Altijd zo vervelend als je tomatensoep ofzo maakt, die kleur blijft er zo inhangen, ik wacht tot hij kapot gaat
Ik heb een Braun, was dacht ik rond de 80 euro maar ben er nog altijd mega blij mee
Heb er een van Philips met verschillende opzetstukken waaronder een hakmolentje en zo een garde. Gebruik hem niet mega vaak maar hij pureert mijn courgette soep prima.
Ik heb de Bosch Ergomixx en die kan je ook op stand 1-12 zetten, dus dan gaat ie niet altijd alleen maar heel hard. Echt heel fijn ding!