Die linker is dezelfde basis als de crackcookies maar dan met cacaopoeder! Persoonlijk vind ik de gewone variant lekkerder.
Oeh dat vind ik ook nog wel de moeite waard om te proberen!
Ik denk dat ik ook nog een keer stukjes walnoten ga toevoegen aan het deeg.
Deze gemaakt. Heel makkelijk en zooo lekker.
Ik vind die babka’s er zo lekker uitzien! Vind Nutella alleen heel vies, heb net een recept gevonden met hazelnoten en kaneel, dat lijkt me heerlijk! Nu eerst de vriezer leegeten, dan ga ik er maar eens aan beginnen.
Ik ga woensdag een appeltaart bakken en zag hier bij iemand het idee van speculaas op het deeg! Nu de vraag… enkel dit om het vocht op te vangen of ook nog een beetje custard poeder door de appels heen?
Ik zou voor de zekerheid ook een dun laagje custardpoeder op de bodem strooien.
Ik verkruimel speculaasjes voor op de bodem en doe ook wat kruim door de appelmix heen. Maar als ik alleen een laagje op de bodem doe wordt mn bodem ook niet zompig.
Ik heb de cheesecake met sinaasappel en vijgen van Ottolenghi gemaakt, de scheur valt niet echt op toch?
Hahah bedankt, ik had het inderdaad zo gepland maar hij is heel lekker dus sowieso een aanrader!
Iemand een lekker recept geprobeerd met kweepeer? Ik heb nu die van Miljuschka op het oog met chocolade en amandelspijs maar ik sta open voor suggesties!
Ik heb weer eens wat gebakken, deze kaneelkransjes stonden bij mij op het menu. Lekker herfstig en ze smaken heerlijk bij de koffie!
Deze gaat op het lijstje
Ik had pruimen en amandelspijs over en vond dit recept:
Nog niet geproefd, gaan we morgen doen. Hele kamer rook wel lekker
Haha, ja ik ben ook benieuwd naar de verhoudingen in deze foto @George. In mijn hoofd hebben ze de grootte van een Turks brood.
Ziet er goed uit, heb je hier een recept van?
Ik zag de vandaag op haar eigen site!
Hahah shit! En @Jasmijn ze zijn net een slag groter dan een doosje la vache qui rit.
@Pandabeer Dit is het recept: https://www.keukenrebellen.nl/zoet/kaneelkransjes/
Ik ben nu een variatie op cinnamon buns aan het maken: met cranberry/kaneel vulling en een maple syrup topping
Deze is lekker! Ik laat wel de rozijnen weg.
Deze is lekker inderdaad! Ik gebruik pecannoten ipv walnoten omdat ik dat lekkerder vind (vooral bovenop). Oh en ik maak meestal 2x de frosting zodat ik de zijkanten ook kan insmeren, hoe meer frosting hoe meer vreugd