(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Jaaaaaaa!!

Ik had deze: images

6 likes

Wow ja nu je het zegt. Zo eentje had ik ook. Weet alleen niet meer precies welke. En dan had ik een slaap barbie met super slappe ledematen en een nogal aparte geur(?) en die had dan de mini versie aan.

3 likes

Dat wilde ik vroeger al doen en nu nog steeds haha. Op Instagram volg ik dit account dat (barbie)poppen customized: https://instagram.com/welovetheroyaldolls?igshid=1rk87kmrq0q3p

Vind die filmpjes super fascinerend om te zien

2 likes

Haha omg ik ontdek dit topic nu pas, deze helemaal rechts had ik!! Een van m’n eerste barbies. Zij was altijd de moeder omdat ze er het ‘oudst’ uit zag. En dan had ik een verhaallijn dat al mijn andere barbies haar dochters waren + geadopteerde dochters (had ook een barbie uit australië en uit Japan) :laugh:

Edit: aaah ja die generation girls die @Berlijn hierboven postte! Ik had Mariko (de dochter uit japan dus) en Lara (uit frankrijk) en tori/susie (uit australië (haha kwam zij echt uit australië of had ik dat gewoon bedacht?)

2 likes

Dit was vroeger één van mijn favo’s, je had meerdere van die California Girl poppen. Iedereen wilde altijd de blonde met de rode bikini, maar ik vond deze het mooist haha! Ik heb deze ook nog bewaard ergens, de rest van m’n tientallen barbies allemaal verkocht.

2 likes

En deze had ik!! Mijn zusje had de blonde met blauwe outfit. Helaas ging het knopje op de rug voor de vleugels bij mij kapot, dus hingen die vleugels de hele tijd slap naar beneden :’)

2 likes

Ik zag dit op TikTok. Ik WIL dit ZO GRAAG!!

4 likes

Geweeeeldig! Ik herken er zooveel die ik ook had!
Ik had ook die pyjama Barbie, die had een zacht lijfje (meer een knuffel) ipv plastic.
Ik heb een keer het haar van een Barbie willen krullen met een krultang, die pop konden we daarna weggooien. Geen goed idee haha.!
Deze boot had ik van Sinterklaas gekregen. Er zat ook een blender in (?)

5 likes

Jaaa! Alleen zo jammer van die pruiken en het geschilderde lijfje :frowning:

1 like

Ja die pruiken vind ik ook niet zo mooi. Bij de baby versies hebben ze een staartje die je op het hoofdje kan doen, cuuute!

1 like

Oh te erg dit. Ik zat net dit topic door te scrollen, van boven naar beneden, en dacht echt van al die meiden hier zijn echt zoveel ouder dan ik.

Niet dus, kom ik ineens allemaal shelly’s en kelly’s tegen die ik ook had. En gewone barbies die ik of nieuw had of tweedehands had gekocht. Ik ben ook echt oud, haha.

En ja barbies zijn nog steeds te leuk! Ik heb toen ik zestien was ofzo ook nog barbies gekocht. Dat was ook wel de laatste keer denk ik, want ja wat moet je er mee.

Ah joh! Ik heb ooit eens Ever After High poppen gekocht toen ik 22 was. Vraagt die man: ‘Is het een kadootje?’
Ik: ‘Nee ze zijn voor mezelf.’
Toen bleef het wel even stil :stuck_out_tongue:

1 like

@Ludo You made my day :heart_eyes:
Ik zat net door dit topic te scrollen en ik zie ineens op jouw plaatje een rode jas met paars randje liggen.
Ben er eindelijk achter hoe mijn Barbie heet :hugs:

4 likes

Die had ik ook!

Echt?! Wat toevallig. Ze ziet er nu zo uit

6 likes

Deze had ik ook

1 like

Die herken ik niet, maar je ziet duidelijk dat ze van dezelfde lijn waren.

Ik had deze een keer middels een prijsvraag in dat Barbie tijdschrift gewonnen!
Die balancerende vogeltjes waren toen helemaal een hit, weet nog dat ik die cooler vond dan de Barbie zelf :sweat_smile:

14 likes

Zo’n vogel was toen inderdaad een rage, had 'm ook. Maar dan een adelaar ofzo

5 likes

image

Ik had een dierenwinkel en was er zo extreem voorzichtig mee omdat er een bakje was met losse brokjes :joy:

7 likes