(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Hebben jullie trouwens deze winkel op tv gezien? Echt jaloersmakend! Helaas hebben ze geen Teacher Barbie 1995 :frowning:

:open_mouth: In welk programma??

De Teacher Barbie 1995 vind ik op Marktplaats, de zwarte versie zelfs. Wel een flink prijskaartje.

1 like

Typisch Dordrecht ( Ja omg i know).

2 likes

Dank! Dat ga ik terugkijken.

Als je een bepaalde Barbie zoekt kan je altijd contact zoeken met PM Collectibles, ze hebben meer dan er op de site staat en kunnen ook een seintje geven als ze er dan op stuiten toevallig.

1 like

OMG ik vind haar net op marktplaats…
Ok, dat wordt op droog brood leven

1 like

De donkere?
Fiks prijskaartje maar op zich niet buitensporig veel als je bedenkt hoe zeldzaam ze is.

3 likes

De blonde!

2 likes

OMG, ik zie haar ook! Dat is een nette prijs zeg. NRFB ook nog.

Is dat jouw heilige graal onder de Barbies?

1 like

Ja dat is er een waar ik al een hele tijd naar op zoek ben. Heb ik ooit gehad toen ik klein was. Natuurlijk veel mee gespeeld dus die is niet zo mooi meer hahaha

edit: ik heb contact opgenomen. Hopelijk reageert ze snel

1 like

Ik hoop het ook! Leuk dat je haar gevonden hebt, ik hoop dat ze straks een mooi plekje kan vinden bij jou thuis. :heart:

1 like

Hier lag er nog een met de dimples dus die heb ik meteen gekocht voor mijn dochter. Kom ik thuis, zegt m’n man dat ze wel erg op Lieke van Lexmond lijkt. Can’t unsee :joy:

1 like

Haha OMG dat was me niet opgevallen maar nu je het zegt! Die heeft ook kuiltjes inderdaad.

1 like

Yes! Ik heb net mijn Teacher Barbie uit 1995 betaald! :smiley:
Het is precies dezelfde als die ik vroeger had. Kan niet wachten!

Dit ben ik wanneer ik eindelijk op mezelf woon en haar uit de doos gehaald heb

7 likes

OMG ik heb haar. Heb dr ook meteen uitgepakt en ze is zo leuk! @FrauHelga ze heeft kuiltjes in haar wangen.

Door ouderdom zijn alle elastiekjes verteerd en daardoor is ook 1 schoentje magisch verdwenen. Dus ik moet maar ff op AliExpress op zoek naar een leuk zwart schoentje. Ben zo happy!

9 likes

Door dit topic ben ik ook even op zolder gaan graven. Zo leuk om m’n favoriete Barbies weer in mijn handen te hebben! Helemaal een nostalgisch gevoel! Die turnbarbie is volgens mij geen echte Barbie.

Edit: kwam er dankzij Google lens achter dat die rechter waarschijnlijk Sindy’s zijn :sweat_smile:

8 likes

Omg Generation Girl!

2 likes

Die turnbarbie is Stacie, het zusje van barbie. Ik had die ook, maar dan het vriendinnetje van
Stacie met een paars pakje en rood haar. Ik ben alleen even die naam vergeten :frown:

Edit: Whitney heette ze. Ik had er daar twee van, die met het turnpakje en deze met bril. Die kreeg ik toen ik zelf ook een bril kreeg.

7 likes

Ohh ja inderdaad! Die toestellen heb ik ook nog in de bak liggen, haha. Al die spullen joh. Ik vond de post Office ook zo fantastisch, met een brievenbus en mini brieven. En m’n videorecorder met echte video’s die je erin kon doen. Ik heb het allemaal bewaard, alsof iemand straks ooit nog weet wat een video recorder is :joy:

2 likes

Wat leuk! Fijn dat je haar gevonden hebt.
Heb je misschien nog de schoentjes van je eigen pop van vroeger?

Anders heeft AliExpress inderdaad veel. De winkel ‘Sellyougood’ is goed qua service en aanbod.

1 like

Thanks voor de tip!
Heb helaas niks van bewaard

1 like