Sowieso maar bij eentje aanzetten. Zelfs als je het bij eentje aan hebt staan, is de kans zeer groot dat je bij je belastingaangifte moet bijbetalen. Dit omdat de heffingskortingen lager zijn bij meer salaris (en daar houdt de werkgever waarbij de korting aan staat, geen rekening mee).
Goed om te weten want dit speelt nu ook bij mij!
Aangezien ik toch nog wakker ben wilde ik net mijn aangifte gaan doen maar ik word er steeds uitgegooid dus wordt het toch maar morgen
Poeh opgelucht, even snel gekeken, precies 0 euro onderaan de streep.
Had sterk het gevoel dat ik terug moest betalen, omdat ik meer salaris had ontvangen dan gedacht in 2019.
Ik krijg €157 terug, meer dan prima!
Jeej door mijn opleiding krijg ik geld terug. Had ik helemaal niet op gerekend.
Ik ben vorig jaar geswitcht van bijbaan naar fulltime baan en krijg meer dan 1000 euro terug. Het is nog nooit zoveel geweest
Ik krijg lekker 293 terug! Het was echt zooo makkelijk dit jaar, veeeel beter dan vorig jaar
Ik kan echt opgelucht gaan slapen. Hoef niks terug te betalen volgens de app. Heb er echt over in de zenuwen gezeten haha
95, top! Ben minder gaan werken dus daar zal het mee te maken hebben.
Ik moet bijna een maandsalaris terug betalen en heb nu zoveel stress en hoop zó dat er een fout is gemaakt, kan er gewoon niet van slapen. Hoe kan ik dat ooit terug betalen, ik zwem niet in het geld ofzo. Morgen er met mijn vader goed naar kijken en hopen dat het niet klopt.
Ook vet confronterend dat je de app opent en het er meteen staat, laat me ff rustig alles checken en dan pas het bedrag zien.
Mm ik ben ook minder gaan werken halverwege het jaar, maar toch had ik eigenlijk 0 euro terug.
Hmm, ik ben op 1 april naar 90% gegaan (kwam van 100) en verder gedurende het jaar ook geen salarisverhoging gehad.
Ohja ik ben van 100% naar iets meer dan 80% gegaan, maar wel salarisverhoging gehad (dat vergeet ik elke keer haha)
120 betalen ik mag toch gewoon wachten met ondertekenen en versturen tot 1 mei? Dan hoef ik het niet deze maand te betalen
Krijg 1.940 euro terug! Zo blij. Gewoon een heel maandsalaris
Ik durf niet te kijken hoor, geen idee hoe het uit gaat pakken dit jaar en als ik veel moet betalen doe ik vannacht geen oog dicht dus kijk morgen pas. Lekker nog een nacht in de waan dat ik wellicht veel geld terug krijg.
Woooow €650 terug en had het totaal niet aan zien komen! Heb het idee dat ik bij mn huidige werkgever geen loonheffingskorting aan heb staan ofzo maar ik ga toch bijna weg dus dit is TOP
Ik krijg 174 euro terug.
De app gaf aan dat ik een buitenlandse rekening heb ?? (Is niet zo, heb 1 Rabobank en 1 lege Sns bank) Maar goed heb via de site gekeken en krijg 390 terug. Maandag ga ik wel bellen om te vragen hoe het zit met die melding van buitenlandse rekening en dan pas vesturen