Ze kunnen de exacte reden niet geven, maar het kan zijn dat ik een verzoek met ongeldige karakters of een ongeldige bewerking wil uitvoeren.
… ik probeer me alleen in te loggen.
Ze kunnen de exacte reden niet geven, maar het kan zijn dat ik een verzoek met ongeldige karakters of een ongeldige bewerking wil uitvoeren.
… ik probeer me alleen in te loggen.
Even een tip, als je aangifte doet via de app dan wordt dit niet automatisch opgeslagen in de mijnbelastingdienst omgeving. Dus als je je ingevulde aangifte wilt bewaren dan zul je het zelf als bestand op moeten slaan. (eigenlijk is via mijnbelastingdienst makkelijker omdat je aangifte dan automatisch het opgeslagen wordt bij mijn correspondentie. Mocht het later nog nodig zijn dan kun je heel makkelijk je ingevulde aangifte kan openen om een wijziging door te voeren. Anders moet je alles weer opnieuw invullen.)
Ik probeerde net ook in te loggen en nu ben ik ook geblokkeerd
Weet iemand hoe dit zit:
Ik moet voor mijn werk 50 procent van de reiskosten zelf betalen. Kwam tot juli neer op 180 euro per maand (zwolle-utrecht) met ov. Maar mijn werk betaalt dus de andere helft. Volgens mij kwam ik vorig jaar tot de conclusie dat dat dus niet aftrekbaar is, maar ik ben vergeten waarom.
Via de app was het wel bijna gelukt. Ik zag in elk geval dat ik geld terug kreeg. 1100 euro baby.
Onee dan heb ik denk ik geen recht om studiekosten terug te krijgen. Ik heb 5 jaar lang een bachelor gedaan en toen ook geleend. Na een jaar ben afgestudeerd te zijn ben ik begonnen aan een master maar heb toen helemaal niet meer stilgestaan om te lenen.
Zwolle Utrecht is enkele reis tussen 80-90 km volgens Google. Als je op vier of vijf dagen in de week reist, heb je recht op €2.116 aftrek per jaar. Dat is €176 per maand en daar moet je de vergoeding van je werkgever aftrekken. Die is €180 dus dan houdt je niks over om af te trekken…
Ah dat was het! Thanks. Wel jammer:(
Ik krijg maar 30 euro terug haha, kan ik toch een keer sushi van eten
Ik krijg niks terug :(. Heb vorig jaar voor het eerst een heel jaar vast inkomen gehad, ipv steeds allerlei bijbaantjes, maar had wel verwacht dat ik nog wat terug zou krijgen omdat over mijn vakantiegeld en eindejaarsuitkering altijd meer belasting wordt ingehouden…
Weet iemand trouwens of je je studieschuld van je vermogen kan aftrekken? Niet dat ik al aan die grens zit, maar voor in de toekomst misschien.
Nu lijkt het net of de belastingdienst een soort Oprah is :
You get a hundred, you get a thousand!!
Je hebt er zelf voor gewerkt of gestudeerd of iets, was al van jou, maar de belastingdienst heeft het dan zolang van je gehad en jou schijnbaar teveel laten betalen. Het is geen cadeautje ofzo
Ik ben gewoon zuur omdat ik zelf altijd veel moet betalen en daar meestal niet over mag klagen van mensen.
Ik wil niet want ik denk dat ik moet betalen
Ik krijg 1400 euro terug
Ik had het wel verwacht want ik heb heel 2019 m’n loonheffingskorting aangehad bij m’n stagevergoeding (200 pm) en niet op m’n bijbaantje (± 400 pm) waardoor daar dus heel veel is ingehouden wat ik nu terug krijg
Nog steeds storing, ik kwam hier ook even om te klagen.
Ennnn ik ben ook geblokkeerd.
Ja ik ook! wat is dit voor iets raars?
Ik vind het vooral heel irritant. Meestal doe ik last minute aangifte, wil ik het eens een keer gelijk doen en dan wil het niet haha.
U geeft onder andere de volgende schulden aan in box 3:
(…)
Als je je browsergeschiedenis verwijdert kun je weer op de site komen, maar ik kom toch niet verder dan het inloggen zelf. Ik geef het eerst maar op.
Ik kon via de app, maar goed ik heb geen bijzondere dingen verder. Het was ook € 0, maar gelukkig hoef ik niks te betalen