Ik heb ook bericht dat de brief is verzonden. Kom maar door
Jaaa ik heb ook net mijn brief ontvangen!
Mijn inkomen was 15 maart al vastgesteld en nu 2 juni weer⦠En ik heb geen brief gehad maar volgens dit berichtje wel?
Bij mij stond de definitieve aanslag in mn berichtenbox, heb geen papier ontvangen
Ik ben echt een drama met zulke dingen, zou echt willen dat je dit op school leert. Maar goed.
Ik heb dus 1x een brief gehad in november ofzo dat ik aangifte kon doen over 2016? Verder nog nooit een brief gehad of wat dan ook. Wel altijd bijbaantjes gehad met loonheffing. Keek laatst in mijn belastingdienst en daar stond dat ik over 2015, 2016 en 2017 aangifte kan doen? Die stonden iig ingevuld en āopenā? Betekent dit dat ik die gegevens gewoon moet checken en krijg ik dan (waarschijnlijk, hopelijk?) geld terug van die 3 jaren? Of ben ik al te laat en kan ik fluiten naar mijn centen? Ik schaam me er trouwens ook best wel voor dat ik dit allemaal gewoon niet weet, heb economie gehad tot mijn 14e ofzo en nooit met mijn ouders meegekeken en ik heb een intense haat aan alles met cijfers
Nee het kan nog! Het meeste staat al ingevuld en je kan vrij snel zien of je wel/geen geld terugkrijgt. Gewoon de stappen volgen, het spreekt voor zich
Ik kan online ook niks vinden. :S
Dankje! Ga ik vanmiddag als ik thuis ben van werk eens even kijken. Stel het ook telkens uit omdat ik denk āja snap er toch niks van doeiiiiā. Terwijl het gewoon zonde is want ik moet geloof ik best veel geld terug krijgen.
Het is echt heel simpel om in te vullen hoor, ik denk ook niet dat het wel of niet hebben gehad van economie op de middelbare school er veel mee te maken heeft, haha! Succes!
Ja daar heb ik al gekeken. En ook onder inkomstenbelasting en op mijn overheid. Maar bel ze wel weer even, snap er nu even niks van. Ik vind het lijken alsof ik bericht moet hebben maar die heb ik niet haha.
Ik krijg ergens volgende week bericht (wrs einde van de week) wist ze mij door de telefoon te vertellen. Ik hou nu ook maar op met online kijken haha.
OMG eindelijk bericht van de Belastingdienst, brief met dagtekening 14 juni
Nou halleluja ik heb aangifte gedaan van 2016 en 2017 en ik krijg vet veel terug!! Super blij dat ik eindelijk even de tijd heb genomen en rustig naar te kijken haha.
Gelukkig en zie je wel dat je het kon! Veel plezier ermee!
Ik heb ook eindelijk mijn brief! Hopelijk komt het geld ook snel. Ik moet mijn spaarrekening aanvullen!
Ik heb hem nog niet:( had hem op 31 maart ingevuld maar iets verkeerds gedaan dus hem begin april opnieuw ingevuld maar geen brief te bekennen. Ik wil mijn munnnnies.
Edit: heb hem op 3 april al ingevuld.
Ik wil ook geld, ik ga bijna op vakantie en mijn vakantiegeld is al gespendeerd. Dus ik wacht met smart
Het is gestort hiero!
Ik hoop zo dat ik het vandaag ook krijgā:pray:t4: Ik check om de 5 minuten dit topic en mijn bankrekeningā¦
Fuck yeah, eindelijk de brief. 15 juni dagtekening. Kom maar dooooooorrrrr