Ik ook eindelijk, dagtekening 7 mei! Duurde zo lang, was bang dat ik het niet had verzonden haha
Zijn er hier mensen die op 1 maart aangifte hebben gedaan en nog niets gehoord hebben? Ik krijg er een beetje stress van haha
Ik heb ook nog niks gehoord. Ik hoef niks te betalen en krijg ook niks terug.
Ik ook!
Mijn dagtekening is 10 mei. Kom maar op
Ik had 'm ook op 1 maart ingevuld maar vergeten definitief te versturen.
Vorige jaren heb ik het wel eens op 1 maart gedaan en kreeg in pas eind juni berichtâŠ
Ja ik doe het elk jaar op 1 maart en krijg eigenlijk altijd rond 1 mei bericht dus heb nu een beetje stress dat ik iets fout heb gedaan haha
Komt vast goed hopelijk snel bericht voor jou!
Dagtekening 10 mei, vanochtend 11 mei gestort!
Ja of het dan vandaag al komt of na het weekend pas ga dit weekend een weekendje weg dus zou goed uitkomen haha
1 juli duurt toch nog een maand? Lijkt me geen reden tot zorg
Wij hebben ook nog niks gehoord, (terwijl we er wel een tikje op zitten te wachten ) maar ik weet nog dat we vorig jaar pas 21 juni iets hoordenâŠ.
Ik heb al wel iets gehoord, hoefde niks te betalen en krijg niks terug. Mijn partner krijgt va 1500 euro terug en heeft nog niks gehoord.
Wij hebben ook nog niks gehoord, maar bij ons zit ook een stukje vermogensbelasting en ik heb begrepen dat die aangiftes vertraging oplopen in verband met ontwikkelingen in de rechtspraak. Ik weet niet in hoeverre de aankoop van ons huis (en bijbehorende aftrekposten) ook nog voor vertraging zorgen.
Hebben meer mensen een sms gekregen van de belastingdienst? Ik kreeg er vanochtend een met of ik mijn aangifte al had gedaan. Zo ja bedankt, zo nee graag zo snel mogelijk doen.
Heb de sms niet gekregen, want al aangifte gedaan. Maar de belastingdienst stuurt idd deze dagen smsâjes hiervoor, dus lijkt me wel legit.
Ah oke, thanks!
Voor het eerst heb ik de brief al binnen en het geld nog niet normaal komt het geld altijd eerder dan de dagtekening haha
Toevallig kreeg ik vandaag bericht